۱۰۲۵۵۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کرونا، فوتبال را ول نمی‌کند

با اینکه مسابقات فوتبال به روال عادی برگشته و بازیکنان همدیگر را در آغوش می‌گیرند یا یارگیری من‌تومن می‌کنند و قرار است از فصل آینده در انگلیس و آلمان و اسپانیا مسابقات لیگ با حضور ۵۰درصدی تماشاگران روی صندلی‌ها و ۳۰درصدی روی سکوها آغاز شود، کرونا باز هم از فوتبال قربانی می‌گیرد.

روزنامه همشهری: با اینکه مسابقات فوتبال به روال عادی برگشته و بازیکنان همدیگر را در آغوش می‌گیرند یا یارگیری من‌تومن می‌کنند و قرار است از فصل آینده در انگلیس و آلمان و اسپانیا مسابقات لیگ با حضور ۵۰درصدی تماشاگران روی صندلی‌ها و ۳۰درصدی روی سکوها آغاز شود، کرونا باز هم از فوتبال قربانی می‌گیرد. اعلام شده که ۲ بازیکن اتلتیکو مادرید به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند اما نامی از آنها برده نشده. این در حالی است که قرار است بازی‌های مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا از فرداشب در لیسبون پرتغال که یک منطقه سبز از لحاظ کرونا در اروپاست، برگزار شود و همین اتلتیکو هم یکی از تیم‌های حاضر در این تورنمنت متمرکز است.

انگلیسی‌ها که ورود کرونا به کشورشان را تقصیر هواداران اتلتیکو انداخته‌اند که برای تشویق تیم‌شان در بازی برگشت مقابل لیورپول به این بندر سفر کرده بودند، برای بازی برگشت رئال مادرید در زمین منچسترسیتی هم نگرانی‌هایی داشتند چون موج دوم کرونا در اسپانیا آغاز شده و این کشور در کنار بلژیک مهم‌ترین کانون‌های ویروس چینی در موج دوم هستند. حالا نگرانی به پرتغال هم سرایت کرده است. اسپانیایی‌ها انگار دوباره ناقل شده‌اند. اتلتیکو پنجشنبه‌شب باید به مصاف لایپزیش برود. ۲ بازیکنی که تست اولیه آنها مثبت اعلام شده، به خانه بازگردانده شده‌اند. دیروز دوباره از همه اعضا تست گرفته شد. حتی شایعه شد که ممکن است درصورت بالا رفتن ریسک و مثبت شدن نتایج تست‌های جدید بازی هم به تعویق بیفتد اما یوفا اعلام کرد در هر شرایطی حتی با وجود ۱۳بازیکن سالم از هر تیم این بازی‌ها باید برگزار شود.

یک تیم مراکشی هم که ادعا کرده بود ۲۶عضو آن دچار ویروس شده‌اند به دستور فدراسیون فوتبال این کشور مجبور به انجام بازی مقابل تیم رنسانس اسپتورتیوه برکانه شد. نام این تیم اتحاد تانژه است که یک سرمربی اسپانیایی به نام پدرو بنالی دارد. خود سرمربی هم بیمار شده بود.

در روسیه هم تست یک بازیکن زنیت سن‌پترزبورگ مثبت در آمد. سرگئی سماک، سرمربی این تیم چنین خبری را اعلام کرد و گفت یک بازیکن دیگر هم مشکوک به کروناست.

مسی که بنیاد خیریه‌اش حاشیه‌های زیادی داشته، با اهدای ۵۰دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان‌های شهر روساریو در آرژانتین بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. مسی این دستگاه‌ها را با پرواز اختصاصی به شهر زادگاهش ارسال کرد.

مسی در دیدار با ناپولی با ۲ نفر دست نداد؛ اولی مانولاس که ۲ فصل قبل گل حذف بارسلونا در شب کام‌بک آاس‌رم را وارد دروازه این تیم کرده بود و دومی داور همیشه پراشتباه ترکیه‌ای که گل او را در این بازی مردود کرد. هیچ‌یک از این ۲ امتناع از دست دادن به‌خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نبود و دلیل شخصی و انتقام‌ورزی داشت.

در برزیل یک بازی از سری آ به‌دلیل ابتلای ۱۰ بازیکن یک تیم به کووید-۱۹ لغو شد. قرار بود در هفته اول فصل جدید لیگ فوتبال این کشور تیم‌های گویاس و سائوپولو به مصاف هم بروند اما باشگاه گویاس با رو کردن تست مثبت ۱۰ عضو خود موفق به لغو این بازی شد. تست اولیه را فدراسیون رد کرد اما تست دوم هم مثبت از آب درآمد. برزیل با ۳ میلیون کرونایی و بیش از ۱۰۰هزار قربانی از این لحاظ در آمریکای جنوبی مقام اول را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج