۱۰۲۵۷۳۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

چهارمین جدال پرسپولیس و استقلال در جام حذفی

تیم‌های پرسپولیس و استقلال باید برای چهارمین بار در جام حذفی مقابل هم قرار بگیرند و این در حالی است که کفه ترازو در این تورنمنت کمی به سود پریسپولیسی‌ها سنگینی می‌کند.

خبرگزاری ایرنا: تیم‌های پرسپولیس و استقلال باید برای چهارمین بار در جام حذفی مقابل هم قرار بگیرند و این در حالی است که کفه ترازو در این تورنمنت کمی به سود پریسپولیسی‌ها سنگینی می‌کند.

قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی در فصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ برگزار شد و بدین ترتیب تیم‌های پرسپولیس و استقلال باید در یکی از روزهای چهارم یا پنجم شهریورماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که دو تیم پرطرفدار پایتخت پیش از این سه بار در جام حذفی مقابل هم قرار گرفته‌اند که حاصل آن دو برد برای پرسپولیس و یک پیروزی برای استقلال بوده است.

جدال اول این دو تیم در سال ۱۳۶۷ و در مرحله یک چهارم نهایی بود. بازی که در دزفول به انجام رسید و پس از تساوی در اوقات معمول به ضربات پنالتی کشیده شد که نتیجه آن پیروزی چهار بر دو برای پرسپولیس بود.

بیستم تیرماه سال ۱۳۷۸ دومین دیدار این ۲ تیم در جام حذفی برگزار شد. بازی فینال که با برتری دو بر یک پرسپولیس تمام شد. سهراب بختیاری‌زاده برای استقلال و مهدی هاشم‌نسب و افشین پیروانی برای پرسپولیس موفق به گلزنی شدند.

سومین مسابقه اما در تاریخ ۱۸ آذرماه سال ۹۰ با پیروزی سه بر صفر استقلال همراه شد. این مسابقه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی بود و در حالی که در ۹۰ دقیقه بدون گل شده بود در وقت‌های اضافه با دو گل مجتبی جباری و یک گل اسماعیل شریفات به سود استقلال تمام شد.

حال باید دید بعد از حدود ۹ سال در چهارمین جدال این دو تیم در جام حذفی که برای اولین بار بدون تماشاچی و در مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شود چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آسمان

      بی شک تیم استقلال برنده است

    • مصطفی

      همون بازی دوپینگ معروف

    • بدون نام

      اخ اخ چقدر استیلی التماس میکرد برا چی تاریخ بازی رو بیدلیل انداختید جلو بازیکن ندارم همه مصدومن.. اما عزیزمحمدی نامرد و فتل فوتوشاپی قول و قرارشون رو برای ریاست فدراسیون گذاشته بودن. روز بازی هم که دوپینگ دسته جمعی.. تازه تو وقت اضافه کیسه جون گرفته بود از جک تری دی و پرسپولیس هم خسته و کوفته... کیسه نامرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج