جاباما
۱۰۲۶۰۲۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فوران خشم و انگیزه در بارسا؛ بایرن تاوان می‌دهد

بازیکنان بارسا معتقدند اظهارنظرهای اخیر مسئولان بایرن و کارشناسان آلمانی در نهایت به ضررشان تمام خواهد شد.

ورزش سه: نیش و کنایه های مسئولان بایرن به بارسلونا در آستانه بازی حساس روز جمعه تمامی ندارد. در چند روز گذشته لوتار ماتیوس اسطوره بایرن که البته هیچ پستی در باشگاه ندارد، بارسلونا را تیمی معمولی خطاب کرد که بایرن باید به راحتی موفق به شکستش شود. او روبرت لواندوفسکی را نیز بازیکنی برتر نسبت به مسی توصیف کرد و معتقد است بایرن برای شکست از بارسا باید مرتکب اشتباهات زیادی درون زمین شود.

این بار نوبت به کارل هاینتس رومینیگه رسید تا با اظهارنظری عجیب در مورد مارک آندره تراشتگن، خشم هواداران بارسلونا را باعث شود.

مدیر اجرایی بایرن در پاسخ به سوالی در مورد تراشتگن و مقایسه او با مانوئل نویر گفت:« مانوئل نویر سال هاست که یک دروازه بان در سطح اول جهانی است ولی تراشتگن هنوز در قواره های یک گلر جهانی نیست و در شرف دستیابی به این مهم است. نمی توان دروازه بانی مثل نویر را با تراشتگن مقایسه کرد.»

در یکی دو سال اخیر رقابت بین تراشتگن و نویر به اوج خود رسیده و حتی گلر بارسا سال گذشته خشم خود از نیمکت نشینی هایش در مانشافت را علنا نشان داد. این خشم البته کارساز نبود و نویر با رای اعتماد کادر فنی آلمان توانست جایگاه ثابت خود را حفظ کند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بازیکنان بارسا از این اظهارنظرها رنجیده خاطرند ولی انگیزه های شان برای شکست بایرن مونیخ بیشتر شده است. در واقع آنها که شانس کمتری روی کاغد نسبت به بایرن برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان دارند، برای پاسخ به ادعای بایرنی ها بیش از گذشته دارای انگیزه شده اند و می خواهند هر طور شده با شکست تیم آلمانی راهی دور بعد شوند تا به نوعی اعاده حیثیت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی چی شانس کمتری روی کاغذ دارند مگه قبلا بازی کردن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج