۱۰۲۶۰۵۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فلیکس: خوشحالم رکورد آگوئرو در اتلتیکو را شکستم

ژوائو فلیکس جوان ترین گلزن اتلتیکو در لیگ قهرمانان است و یکی از امیدهای این باشگاه برای فتح چمپیونزلیگ ۲۰۲۰ محسوب می شود.

ورزش سه: ژوائو فلیکس جوان ترین گلزن اتلتیکو در لیگ قهرمانان است و یکی از امیدهای این باشگاه برای فتح چمپیونزلیگ ۲۰۲۰ محسوب می شود.

ژوائو فلکس تابستان گذشته بود که با رقم هنگفت ۱۲۶ میلیون یوورو از بنفیکا به اتلتیکو پیوست تا جانشین آنتوان گریزمان شود اما او در ۲۷ بازی لالیگا تنها شش گل زد و یک پاس گل داد.

بعد از عملکرد درخشان در ترکیب بنفیکا بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب پدیده جوان این تیم یعنی ژائو فلیکس دوخته شد. با این حال اتلتیکو مادرید بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و پدیده پرتغالی را به خدمت گرفت.

فلیکس ۲۰ ساله که در ۳۵ بازی‌اش در تمامی رقابت‌های امسال هشت گل زده و ۳ پاس گل داده است، در گفت‌و‌گو با نشریه مارکا گفت:« اگر بتوانم همان کاری را انجام دهم که گریزمان در اتلتیکومادرید انجام داد و حتی از او بهتر کار کنم، راضی خواهم بود چون او در این باشگاه تاریخ‌سازی کرده است. عملکرد گریزمان در اتلتیکومادرید خیلی خوب بود. او زیر نظر سیمئونه کلی پیشرفت کرد و اگر همین اتفاق برای من هم رخ دهد، عالی می‌شود.»

طبق نظر برخی کارشناسان ماهیت هجومی بازی ژوائو فلیکس با سبک فوتبال و تفکرات تدافعی سیمئونه در تضاد است و به همین دلیل هم او در این فصل نتوانست پتانسیل واقعی‌اش را نشان دهد. با این حال سیمئونه معتقد است که فلیکس به محض اینکه با شرایط بازی در لالیگا خو بگیرد، کیفیت واقعی بازی‌‌اش را نشان خواهد داد.

فلیکس با تأیید گفته‌های سیمئونه گفت:« نظرها متفاوت است اما من اینجا هستم تا به سبکی که سیمئونه می‌خواهد فوتبال بازی کند و هر کاری که او بخواهد انجام می‌‌‌دهم. ببینیم چه می‌شود. من دارم خودم را به سبک فوتبال اسپانیا وفق می‌دهم. دارم بازی خودم را انجام می‌دهم. من همیشه با باشگاه در تعامل بوده‌ام و در فکر ارتقای سطح بازی‌ام هستم.»

یکی از موفقیت‌های فلیکس در اتلتیکو تبدیل شدن به جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در لیگ قهرمانان با شکستن رکورد سرخیو آگوئرو است. فلیکس در مورد سرخیو آگوئرو مهاجم سابق اتلتیکو و حال حاضر سیتی گفت:« آگوئرو بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما زمانی که او در اتلتیکومادرید بازی می‌کرد من ۵ ساله بودم و به همین دلیل چیزی از زمان حضورش در این تیم یادم نمی‌آید. با این حال رکوردشکنی اتفاق خوبی است. تمام بازیکنان دوست دارند رکورد ثبت کنند و من هم خوشحالم که رکورد کسی مانند آگوئرو را شکستم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج