جاباما
۱۰۲۶۰۷۶
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

سعادتمند: با دو بازیکن دیگر تمدید می‌کنیم

مدیرعامل استقلال می گوید از طریق مراجع قضایی به دنبال مسببان انتشار قرارداد دیاباته است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل استقلال می گوید از طریق مراجع قضایی به دنبال مسببان انتشار قرارداد دیاباته است.

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در خصوص ورود این باشگاه به لیگ کشتی گفت: کشتی ورزش اول کشور است و طرفداران زیادی دارد. ما یک باشگاه فرهنگی ورزشی هستیم و باید در این رشته ها حضور داشته باشیم. کشتی ویترین افتخارات است و قهرمانان زیادی دارد که برای مردم خاطرات زیادی را به همراه آوردند. تصمیم ما بر این است با یک اسپانسر مناسب در چند رشته المپیکی حضور داشته باشیم. مذاکرات از یک ماه پیش شروع شد و ما دو روز پیش مذاکرات خود را در قالب یک قرارداد با اسپانسر مربوطه قطعی کردیم. با آقای دبیر و مسوولان فدراسیون کشتی صحبت هایی داشتیم و امیدواریم این مساله به ورزش کشور کمک کند.

سعادتمند ادامه داد: قرارداد ما با اسپانسر سه ساله و پیش بینی ما در رده های پایه است و نه تنها می خواهیم در لیگ کشتی شرکت کنیم، بلکه می خواهیم مدرسه کشتی برای رده های پایه ایجاد کنیم تا بتوانیم در رده های مختلف حضور داشته باشیم.

او درباره بدهی های باشگاه خاطرنشان کرد: اسپانسر ما در بخش کشتی هزینه می کند و در بحث بدهی ها کاری انجام نمی دهد. ما دیناری از فوتبال را برای کشتی هزینه نمی کنیم. استقلال همیشه استقلال است و ما دیر به این زمینه ورود کردیم اما می خواهیم تیمی به لیگ ورود دهیم که حضورش موفقیت آمیز باشد. ما تابع قوانین هستیم و برای صدور مجوز برای برگزاری مسابقات، دستورات را پیش می بریم.

مدیرعامل استقلال در خصوص تقابل تیمش مقابل پرسپولیس در رقابت های جام حذفی گفت: ما باشگاه استقلال و تیم پرافتخار در آسیا هستیم. در همه رقابت ها با قدرت شرکت می کنیم. انتظار من این است که کری ها به صورت سالم انجام شود علاوه بر رقابت، رفاقت ها حفظ شود و یک رقابت سالم در زمین داشته باشیم. باشگاه استقلال برای داربی آماده است.

او درباره انتشار قرارداد دیاباته گفت: من برای این مساله متاسفم. قراردادها بخش محرمانه دارد و وقتی قراردادی منتشر می شود از عزیزانی که سابقه کار خبر دارند این کار غیرحرفه ای بوده است. این اتفاق چندین بار افتاد و ما خواستیم با مذاکره این مساله را حل کنیم. ما علی رغم میل باطنی از طریق بخش حقوقی و مراجع قضایی این مساله را پیگیری می کنیم و دادخواستی را تنظیم می کنیم. همینطور ما از طریق نیروی انتظامی و پلیس فتا این مساله را دنبال می کنیم که چطور این قرارداد به این خبرگزاری رسیده است.

سعادتمند افزود: ما در فیفا بخشی به نام محرمانگی داریم. یک سری بازیکنان هستند که در دنیا بسیار مطرح هستند و قرارداد آن ها با اجازه خودشان منتشر می شود. آپشن های قرارداد بازیکنان به هیچ عنوان منتشر نمی شود.

او درباره تمدید قراردادها گفت: قرار بود که دو بازیکن دیگر تمدید بشوند که امروز (چهارشنبه) جلسه کشتی بود و تمدیدی ها روز بعد انجام می شود. در قراردادهای در نظر گرفته شده، ما مدت دو یا سه ساله را در نظر گرفتیم. تعدادی از بازیکنان ما قراردادشان تمام شده است که با آن ها داریم مذاکره می کنیم.

مدیرعامل استقلال درپایان درباره بدهی های استراماچونی و شفر گفت: بدهی های سنگینی از سال های گذشته روی سر ما ریخته شده است و ما داریم با کمک هیات مدیره تلاش می کنیم که این مساله برطرف شود. یک سری قرارداد های اقتصادی در نظر گرفتیم تا با آن بتوانیم این بدهی ها را پرداخت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      گند قرارداد بستن مدل ترکمنچایشون در اومده تازه شاکی هم شده ، پول مفت انگار علف خرسه

    • محمد

      بازم دروغ

    • حسین خ

      پخش قرارداد از بی عرضگیهای همیشگی مدیر عامل ای استقلال بوده وهست

    • حسین خ

      باز بوی خیانت میاید

    • بدون نام

      کیسه کثیف قرارداداهاي ترکمنچای که با بازيکناي خارجی از پول بیت المال می بندن اونوقت میان گریه میگن نداریم حالا برس. ببینید قرارداد استراماچوني چی بوده که اون دياباته رو آورده ، خدایا خدا رحم کن

      پاسخ ها

      • بابک

        استاد این لنگ هست که کثیف هست به بازیکن اوباشی 200 هزار تا میدهد برای یکساعت بازی کند یا یک برزیلی بی کیفیت را به اندازه قرارداد دیاباته پول میدهد تا فسخ کند !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج