۱۰۲۶۲۹۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«گشت ارشاد ۳» در مشهد مجوز نگرفت؟!

سعید سهیلی با انتشار یادداشتی با انتقاد از مسئولین شهر مشهد از اینکه نتوانسته در خدمت هنرمندان خراسانی در فیلمش باشد ابراز تاسف کرد.

سینما دیلی: سعید سهیلی با انتشار یادداشتی با انتقاد از مسئولین شهر مشهد از اینکه نتوانسته در خدمت هنرمندان خراسانی در فیلمش باشد ابراز تاسف کرد.

«گشت ارشاد ۳» در مشهد مجوز نگرفت؟!

او نوشت: «هنرمندان ... هنرجويان ... هنردوستان ... مردم خوب مشهد ، من فيلمسازيم را از مشهد آغاز كردم ... با مردى شبيه باران ، از آن هنگام بيست و چهار سال ميگذرد ، پس از ساخت آن فيلم پشت دستم را داغ كردم كه ديگر در شهر خودم فيلم نسازم ، بس كه آزار ديدم ... بس كه سختى كشيدم ، سالها رفت و فكر كردم همه چى عوض شده ، همه چى رو فراموش كردم و گفتم دوباره برميگردم ... با گشت ارشاد 3 و به عشق مردم شهرم ، تصميم داشتم از خيل هنرمندان خراسانى استفاده كنم ، همانها كه اگر آب ببينند شناگران خوبيند ، اما دريغ كه نشد ، نه كه نشد ... نخواستند كه بشود ، كسانى كه قول همكارى دادند و زيرش زدند ، بهانه پشت بهانه ، آرى همه چى عوض شده ... جز تفكر مسؤلين اين شهر ، پس دوباره دستم را داغ كردم ... داغ كردم وهمچنان شرمنده هنرمندان خوب شهرم»

همزمان با فیلمبرداری «گشت ارشاد۳» اخباری درباره پرداختن این فیلم به حواشی کنسرت ‌ها در مشهد منتشر شده بود. خبری که از سوی سازندگان تایید و تکذیب نشد. اگر صحبت‌های سعید سهیلی به معنای این است اجازه ساخت «گشت ارشاد۳» در مشهد داده نشده باید در انتظار توضیحات مسئولان فرهنگی این شهر و مدیران سازمان سینمایی درباره این تصمیم بود. هنوز مشخص نیست آیا عامل فیلمبرداری نشدن «گشت سه» در مشهد مخالفت مضمونی با این فیلم بوده یا دلایل دیگر وجود داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج