۱۰۲۷۵۳۴
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

سهمیه کدام کارت‌های سوخت باطل می‌شود؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور در خصوص باطل شدن سوخت برخی از کارت‌های سوخت خودروها توضیحاتی داد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور در خصوص باطل شدن سوخت برخی از کارت‌های سوخت خودروها توضیحاتی داد.

فاطمه کاهی در خصوص باطل شدن سهمیه کارت سوخت گفت:اگر فردی در فروردین ماه درخواست کارت سوخت بدهد و در اردیبهشت کارت برای وی صادر شود، سهمیه سوخت آن شخص از زمان صدور کارت شارژ می‌شود.

او ادامه داد: افرادی که کارت سوخت ندارند می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند و از زمانی که کارت برای فرد صادر شود سهمیه سوخت نیز به آن تعلق می‌گیرد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند و در خواست کارت المثنی دارند، گفت: سهمیه کارت سوخت این دسته از افراد در صورتی که هنگام مفقودی مورد سوء استفاده قرار نگرفته باشد در کارت حفظ می شود، در واقع این افراد می‌توانند از سهمیه‌های گذشته خود استفاده کنند و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

کاهی در ادامه در خصوص نحوه پیگیری کارت هوشمند سوخت افزود: متقاضیان کارت‌های هوشمند سوخت ابتدا باید وارد سایت www.epolice.ir شده و سپس روی گزینه کارت سوخت کلیک کنند. بعد در قسمت پیگیری صدور کارت سوخت نسبت به وارد کردن نوع و شماره پلاک خودرو اقدام و روی گزینه پیگیری کارت سوخت کلیک کنند.

او گفت:در این قسمـت، شماره مرسوله پستی نشان داده می‌شود که با کلیک روی گزینه شرکت پست که به رنگ آبی نوشته شده، وارد سامانه رهگیری مرسولات می‌شوید و با فعال کردن گزینه جست‌وجو، وضعیت کارت سوخت مشخص می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: متقاضیان به منظور اطلاع دقیق از وضعیت کارت سوخت هم با کلیک روی گزینه مشاهده جزئیات کامل مرسوله می‌توانند از آخرین وضعیت کارت خود باخبر شوند.

کاهی گفت: هم‌چنین افرادی که کارت سوخت آن‌ها از سال ۱۳۹۴ صادر و در باجه‌های معطله پست مانده، می‌توانند در قسمت رهگیری مرسوله پستی آن را پیگیری کنند و با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و کارت و سند خودرو به اداره پست مورد نظر خود مراجعه و کارت سوخت خود را دریافت کنند.

او ادامه داد: اگر کارت سوخت مربوط به خودروهای نوشماره و یا ثبت‌نامی در سایت دولت همراه (GSB) باشد، مالکان باید مبلغ مصوب شده را بابت هزینه صدور کارت سوخت به متصدی تحویل دهنده کارت سوخت بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام 3ماه ثبت نام کردم خبری نشد

      پاسخ ها

      • حسین

        منتظر بمون همین روزها به دستت میرسه ... کارت سوخت من بعد سه ماه و 18 روز به دستم رسید ..

    • سید

      واله دروغ است الان نزدیک به 3 ماه هست المثنی ثبت نام کردم ده مرتبه پلیس 110 رفتم میگن نیامده جواب درست هم نمی‌دن با ناراحتی تحگم جواب میدم هرچی هم سایت پلیس وارد میشم جوابش اطلاعات فوق موجود نمیباشد است

    • Honter

      واقعاً جای تاسف داره تو عصر تکنولوژی 4ماه بعد از درخواست کارت سوخت هنوز هیچ خبری ازش نیست، دیگه نمیدونم با چه رویی جلو دنیا وایسادن و همش تهدید و قمپز در میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج