۱۰۲۸۴۳۳
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

مرگ کودک ۴ساله در کانال آب قیامدشت

ساعتی قبل جسد بی‌جان کودک چهار ساله از یک کانال آب در قیامدشت خارج شد؛ دو هفته قبل نیز کودکی پنج ساله به یک کانال آب در جنوب تهران سقوط کرده و جان باخته بود.

خبرگزاری تسنیم: ساعتی قبل پیکر بی‌جان علی؛ کودکی چهارساله با تلاش عوامل آتش‌نشانی از کانال آب ری ـ ورامین در محدوده جاده حصارامیر به قیامدشت، خارج شد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: حدود ساعت ۱۳:۱۵ امروز حادثه سقوط یک کودک داخل کانال آب در محدوده مذکور به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که آتش‌نشانان تهرانی به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل حادثه یک کانال آب است که ظاهراً کاربری آبیاری و کشاورزی دارد، در محل حادثه عوامل آتش‌نشانی پاکدشت، حصارامیر و نیروهای هلال‌احمر نیز حضور داشتند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان تهرانی در سه نقطه از این کانال اقدام به برپایی کارگاه مهار کردند که در کارگاه سوم متأسفانه جسد کودک چهارساله‌ای را پیدا و از آب خارج کردند.

ملکی با بیان اینکه در چند وقت گذشته نیز شاهد حوادثی اینچنینی بوده‌ایم، متذکر شد: متولیان این کانالهای آب باید نسبت به ایمن‌سازی محدوده کانالها اقدام کنند تا شاهد حوادث تلخ اینچنینی نباشیم.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران یادآور شد: در اطراف کانالهای مذکور، بعضاً مناطق مسکونی وجود دارد و هر از چندگاهی متأسفانه شاهد سقوط کودکان یا دیگر افراد به این کانالها هستیم.

روز ۱۶ مرداد جاری نیز کودکی پنج ساله به نام امیرعلی در کانال انتقال آب تصفیه‌خانه جنوب تهران به ورامین در محدوده روستای امین‌آباد بخش مرکزی شهرستان ری، سقوط کرد و ساعاتی بعد پیکر بی‌جان این کودک از آب خارج شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیبو

      مادر هم مادرای قدیم 10 بچه داشتن هیچکدام هم آسیب نمیدیدن غیر اینکه مریض بشن فوت کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج