۱۰۲۹۱۴۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

رامین را بیاورید برایمان گل می‌زند!

رامین رضاییان مزد پشتکار و ممارستش در تمرین را در روز‌های وقفه لیگ قطر به دلیل کرونا را گرفت.

ورزش سه: رامین رضاییان مزد پشتکار و ممارستش در تمرین را در روزهای وقفه لیگ قطر به دلیل کرونا را گرفت.

دفاع راست ایرانی تیم الشحانیه در پایان یک فصل درخشان، الان جلوتر از دیگر لژیونرهای ایرانی یک سال دیگر به زندگی فوتبالی خود در لیگ ستارگان و در کشور قطر ادامه خواهد داد. او با ثبت ۱۳ گل به عنوان یک دفاع راست آماری فوق العاده از خود به جا گذاشته و دیشب عملکرد او در طول فصل بحث اصلی برنامه مشهور المجلس در شبکه الکاس قطر بود.

این در حالیست که صبح امروز نیز روزنامه معتبر الرایه قطر که موثق ترین اخبار را در خصوص فوتبال این کشور منتشر می کند، خبر از حضور رامین رضاییان در تیم العربی داده که به تازگی با مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی خود که عازم چین و تیم شن‌زن است، قطع همکاری کرده است.

در برنامه شب گذشته المجلس کارشناس سوری این برنامه درباره پیشنهادات تیم های الغرافه و السیلیه اما به طور مشخص از السد، الریان و الدحیل هم صحبت کرد. سه باشگاهی که رامین رضاییان قطعا علاقه دارد فوتبال خود را در یکی از آنها ادامه داد. به خصوص اینکه او بعد از دو فصل درخشان در تیم الشحانیه که یک تیم قعر جدولی و با بنیه ای ضعیف است و تثبیت خود به عنوان بهترین مدافع راست لیگ در دو سال متوالی، جای خود را در یک تیم مهمتر می بیند.

تیم الشحانیه در فصل گذشته و در اواخر مسابقات با سیستم ۲-۵-۳ به میدان می‌رفت و این فرصت را به رضاییان می داد تا به عنوان یک مدافع راست در شرایطی قرار گیرد که به آن علاقه دارد. اینکه همواره در زمین حریف و در حوالی محوطه جریمه مترصد فرصت و گلزنی باشد. بنا به گفته سرمربی الشحانیه این بوده که وقتی تیم گل می خورد رضاییان را به عنوان بازیکن آزاد به جلو می فرستادند و او با این آزادی عمل فصل را با ۱۳ گل به پایان رسانده که یک آمار فوق العاده برای یک مدافع راست به حساب می‌آید. جالب اینکه او به عنوان پنالتی زن اول الشحانیه در فصلی که گذشت بود و البته سه پنالتی نیز خودش از رقبا گرفته است.

با این وصف و در شرایطی که رضاییان در استراحت پس از فصل فشرده لیگ ستارگان است که البته با ناکامی تیم باشگاهی‌اش به پایان رسید؛ امکان بازگشت او به فوتبال ایران حداقل دو فصل دیگر به تعویق افتاده است و شاید رضاییان نیز به جمع بازیکنانی بپیوندد که فوتبال شان را در خارج از ایران تمام می کند.

او سابقه بازی در راه آهن، صبا و پرسپولیس و اوستنده بلژیک را در کارنامه دارد و بعد از جام جهانی و در شرایطی که در انتظار یک انتقال اروپایی بود در نهایت با واقع گرایی بازی در لیگ ستارگان قطر را پذیرفت و در دو سال طوری تمرین کرد و نمایش داد که حالا به عنوان یکی از ستارگان این لیگ عملکردی مناسب برای انتقال های بزرگتر از خود به جا گذاشته است. اگرچه خودش دوست داشته کمی زودتر و در سن و سال پایین تر به فوتبال خارج از ایران می رفت تا بتواند در اروپا دوام بیشتری بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد مردانی

      چقدر تو پرسپولیس ضایع میشد و واسطه میشدن که برانکو بازیش بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج