۱۰۳۱۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آی پد همه جا هست، تبلت اندرویدی نه!

اغلب اوقات در حال تردد در هوستون هستم، از یک مکان به مکانی دیگر و در هر جایی که می روم اغلب نگاه می کنم تا ببینم مردم از چه ابزار موبایلی استفاده می کنند. اغلب آی پد می بینم. اما به ندرت آدمهایی را می بینم که تبلت اندرویدی دستشان هست.

خبرآنلاین: اغلب اوقات در حال تردد در هوستون هستم، از یک مکان به مکانی دیگر و در هر جایی که می روم اغلب نگاه می کنم تا ببینم مردم از چه ابزار موبایلی استفاده می کنند. اغلب آی پد می بینم. هر جایی که می روم آی پد می بینم. مردم را می بینم که آی پد حمل کرده و هنگام راه رفتن از آن استفاده می کنند. اما به ندرت آدمهایی را می بینم که تبلت اندرویدی دستشان هست.

این موضوع مرا شگفت زده کرده است. مرکز هوستون جایی است که کاربران و علاقمندان دنیای روز فناوری را می توان دید. دانشگاهها، کمپانی های عمده نفتی و کمپانی های حقوقی که همه آنها در این نقطه از شهر جمع شده اند.

تعداد زیادی از شاغلان سیار را نیز می بینم و آنها نیز اغلبشان آی پد دارند. برخی از آنها کیبورد به آی پد خود وصل کرده و کار می کنند و برخی نیز ترجیح می دهند بدون کیبورد کار خود را انجام دهند. هم زمان مردم خیلی کمی می بینم که با لپ تاپ کارشان را جلو می برند و تقریبا نیمی از کاربران آی پد بدست، کیبورد دارند.

آی پد همه جا هست، تبلت اندرویدی نه!

هر چند همه جا آی پد می بینم اما تبلت اندرویدی نمی بینم حتی مدلهایی مثل سامسونگ را نمی توانید در دست کاربران مشاهده کنید. من خودم چندین مدل تبلت اندرویدی دارم و انتخابهای خوبی هم داشته ام اما مردم کمی را دیده ام که اندرویدی باشند.

امروزه کاربران زیادی آی پد باز شده اند و هر چند در امریکا آمار دقیقی ندارم اما همین که مشاهده می کنم اغلب آی پد بدست هستند، متوجه داستان می شوم. شاید فکر کنیم خیلی از اندروید بازها تبلت شان رامانند آی پد بازان بیرون از محل کار نمی آورند؟ و یا شرط کرده اند تا تبلت شان را در محل کار بگذارند و بیرون نیاورند؟

البته این تئوری با ذهن جور در نمی آید و شاید نمی توانیم دلیل منطقی برای این کار پیدا کنیم و شاید بتوانیم بگوییم امریکایی ها زیاد تبلت اندرویدی نمی خرند! شاید هم در هوستون این طور باشد (که من شک دارم) چرا که به سایر نقاط هم که سفر کرده ام این موضوع را با چشمانم دیده ام: آی پد همه جا هست و تبلت اندرویدی نادر است.

به طور مرتب تبلت کیندل فایر اچ دی ایکس را استفاده می کنم که تبلت اندرویدی است. از آی پد ایر خوشم می آید و برای انجام کارهای واجب و ضروری از این نوع آی پد استفاده می کنم. در این موضوع تنها نیستم، وگرنه تبلت های اندرویدی زیادی دور و بر خود می دیدم. فکر می کنم تبلت ها در قفسه فروشگاههای Best Buy بی حال شده اند.

اما قطعا فروشها در بیرون از امریکا متفاوت بوده و آمار فروش حکایتی دیگر دارد اما اینکه آنها کجا هستند ؟ نمی دانیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج