۱۰۳۲۲۱۰
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

توزیعِ روزانه بیش از ۳میلیون ماسک به داروخانه‌ها

وزیر کشور در حاشیه پنجاه و ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: در جلسه امروز مقرر شد روزانه بیش از ۳ میلیون ماسک به داروخانه ها توزیع شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از صدا و سیما، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه پنجاه و ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: در جلسه امروز یکی از این موضوعات بحث کارت بازرگانی و نحوه ساماندهی آن‌ها بود. دستورالعمل‌ها درباره نحوه صدور و تمدید کارت‌ها انجام گرفته است که مقرر شد تا دهم آبان در ستاد کالا جلسه‌ای برگزار و ظرف این مدت این مسایل را حل کند تا صادرکنندگان بتوانند با خیال راحت کار خود را ادامه دهند.

وزیر کشور اظهارداشت: موضوع بعدی بحث برگشت ارزها بود، اعداد و ارقام مختلفی در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شد درباره کسانی که ارز وارد نکردند در این جلسه همه نمایندگان دستگاه‌های مرتبط حضور داشتند، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی و صمت و اتاق بازرگانی همه توضیحات لازم را دادند و مشخص شد که این عدد با این رقم کلی نمی‌تواند مبنای درستی برای قضاوت و داوری و تحلیل باشد.

توزیعِ روزانه بیش از ۳میلیون ماسک به داروخانه‌ها

رحمانی فضلی گفت: به هر حال برخی از آمارها از بازگشت ۷۰ درصد ارز و برخی نیز از بازگشت ۳۰ درصد حکایت دارد. بر اساس بخشنامه‌های جدید مقرر شد این موضوع به وسیله دستگاه اجرایی بررسی شود و تلاش این است که ما در داخل خود دولت و بخش خصوصی این نوع مسائل را حل کنیم.

رحمانی فضلی افزود : یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز تولید و توزیع ماسک و قیمت آن است قیمت ماسک سه لایه برای مصرف‌کننده ۱۳۰۰ تومان تعیین شد وزارت بهداشت باید نظارت کند که ماسک با قیمت مناسب به دست مردم برسد. در جلسه امروز مقرر شد روزانه بیش از ۳ میلیون ماسک به داروخانه ها توزیع شود.

وزیر کشور گفت : موضوع دیگر سرعت و تعرفه اینترنت به عنوان یکی از مسائل مهم بود که برای مردم دغدغه و نگرانی ایجاد کرده بود.

وی افزود: امروز مخابرات و سازمان تنظیم مقررات در جلسه گزارشی دادند که از مصرف‌کننده حمایت کنند.

وی ادامه داد : با تصمیمات جدیدی که گرفته شد امیدواریم این مشکل تعرفه و سرعت بر طرفه شود بویژه با نزدیک شدن به ایام شروع مدارس و دانشگاه‌ها که نیاز بیشتری به این فضا هست تا بتوانند به راحتی دسترسی داشته باشند.

رحمانی فضلی افزود : کالاهای اساسی موضوعی است که در هر جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد و آخرین گزارش‌ها از واردات، انبارها و توزیع تا خرده فروشی ها را پیگیری و تلاش می‌کنیم هیچ دغدغه‌ای در این زمینه برای مردم به وجود نیاید.

گزارشی که امروز داده شد اطمینان بخش بود امیدواریم با تلاش مسئولان بتوانیم خدمات را راحت و فعالیت های اقتصادی را در شرایط بهتری داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کوپس ما که چیزی نمیبینیم توی عسلویه هروقت میری داروخانه میگن نیست ولی توی بازار ماسک خارجی ازایرانی ارزان تر ودردسترس تر است علتش چیست

      پاسخ ها

      • @ALAHH@

        رحمانی هر ماه طبق قرارداد فی‌مابین
        باید دو بار در رساناها آفتابی شود
        حال چه میگوید اصلا مهم نیست
        قرارداد باید انجام شود
        سانسور چی هم در جریان است

      • @ALAHH@

        رحمانی ساقی خود را عوض کن

    • بدون نام

      اصلا عادت شده دروغگویی.یعنی نگه خوابشون نمیبره .3 میلیون که هیچ یک دانه پیدا کن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج