۱۰۳۲۷۷۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قرارداد‌های ۱۰میلیاردی؛ وزارت ورزش خواب نماند

درحالی که پرونده قرارداد فاجعه مارک ویلموتس هنوز باز است و وزارت ورزش و نهاد‌های نظارتی به آن ورود کرده‌اند، برخی فوتبالیست‌های درجه دوم ایرانی قرارداد‌های میلیاردی می‌بندند!

خبرگزاری مهر: درحالی که پرونده قرارداد فاجعه مارک ویلموتس هنوز باز است و وزارت ورزش و نهادهای نظارتی به آن ورود کرده‌اند، برخی فوتبالیست‌های درجه دوم ایرانی قراردادهای میلیاردی می‌بندند!

در شرایطی هنوز تکلیف مدیران و افراد متخلف در قرارداد سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران مشخص نشده و پیگیری نهادهای نظارتی و امنیتی برای مشخص کردن زوایای جدید این قرارداد «فاجعه» ادامه دارد، برخی مدیران باشگاه ها با بازیکنان نه چندان تاثیرگذار و مطرح قراردادهای ۱۰ میلیارد تومانی منعقد می کنند.

با شروع فصل نقل و انتقالات برخی بازیکنان برای فصل بیستم لیگ برتر پای میز مذاکره رفته‌اند و پیشنهادهای میلیاردی را به مدیران ارائه داده اند که خارج از تصور خیلی از مردم است و با واقعیت های زندگی آنها تفاوت بسیار زیادی دارد.

کسب اطلاع شده است تعداد زیادی از بازیکنان نه چندان مطرح و کم تاثیر برای تمدید و یا عقد قرارداد جدید رقم های بالای ۵ میلیارد و حتی ۱۰ میلیارد تومان به مدیران باشگاه‌ها ارائه داده‌اند و متاسفانه برخی مدیران نیز به این خواسته آنها تن داده‌اند.

پیشنهادات ۱۰ میلیارد تومانی بازیکنان به باشگاه ها در شرایطی صورت گرفته که فوتبال ایران در حال حاضر بازیکن «ستاره»ای ندارد که بتواند در نتیجه گرفتن یک تیم تاثیرگذار باشد و اکثر آنها فوتبالیست هایی معمولی هستند و با نسل های گذشته تفاوت فنی زیادی هم دارند اما رقم هایی که پیشنهاد می دهند در حد فوتبالیست های بزرگ و تاثیرگذار است.

وزارت ورزش و نهادهای نظارتی و امنیتی که این روزها درگیر پرونده فاجعه قرارداد مارک ویلموتس هستند اگر می خواهند این پرونده به نوع دیگری تکرار نشود، الان زمانی است که باید از خواب بیدار شوند و به این قراردادها ورود کنند و با نظارت دقیق بر روی عقد قرارداد بازیکنان با باشگاه ها اجازه ندهند برای حدود ۹ ماها بازی یک فوتبالیست(یک فصل فوتبالی) ۱۰ میلیارد تومان به او داده شود.

اگر می خواهند چند ماه دیگر به پرونده مدیران نالایق و کارنابلد ورود نکنند و کمیته بررسی پرونده تشکیل ندهند و مدیران را به دادسرا و دادگاه احضار نکنند، همین حالا و قبل از آنکه این قراردادها به امضا نهایی برسد باید ورود کنند و اجازه ندهند چنین رقم های سرسام آوری به بازیکنان داده شود.

در شرایط اقتصادی که مردم با آن دست به گریبان هستند و متوسط حقوق کارگران و کارمندان حدود ۲ میلیون تومان است و در خوش بینانه ترین حالت سالی ۵۰ میلیون تومان درآمد ندارند، چه دلیلی دارد که یک فوتبالیست برای هفته ای دو بازی که مجموع بازی هایش به ۵۰ بازی ۹۰ دقیقه ای هم نمی رسد ۱۰ میلیارد تومان دریافت کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا فوتبال نباشه
      مگه چه اتفاقی می افتد
      تازه تماشاچی هم که نمیتونه بره
      پس اسپانسر و تبلیغات و پول بلیط
      هم نیست .با این شرایط باید ارزانتر
      شود نه گرانتر.شاید هم کمیسیون زیادی
      برای عقد قرارداد می دهند.یه سفره ای
      پهنه همه دور هم میخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج