۱۰۳۳۷۱۳
۵۲۱۷
۵۲۱۷
پ

خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام؛ کاربردی‌ترین‌ها کدامند؟

در بسیاری از مواقع دکوراسیون و تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام بسیار تکراری و معمولی می‌باشند. امروزه تجهیزات بسیار مدرن و زیبایی وارد بازار شده‌اند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نکات بیشتری در ارتباط با خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام با شما در میان بگذاریم.

برترین‌ها: سرویس بهداشتی و حمام یکی از پر ترددترین و مهم‌ترین بخش‌های خانه‌ها به شمار می‌آیند و لازم است در خرید تجهیزات مورد نیاز برای آن‌ها دقت کافی به کار برده شود، اما متاسفانه اینطور نیست و در بسیاری از مواقع دکوراسیون و تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام بسیار تکراری و معمولی می‌باشند. امروزه تجهیزات بسیار مدرن و زیبایی وارد بازار شده‌اند که می‌توانند علاوه بر بخشیدن جلوه‌ای زیبا و خاص به سرویس بهداشتی و حمام شما، راحتی هر چه بیشتر را نیز برای شما به ارمغان آورند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نکات بیشتری در ارتباط با خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام با شما در میان بگذاریم.

خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام؛ کاربردی‌ترین‌ها کدامند؟

پر کاربردترین تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام

تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام اعم از تجهیزات اصلی و تجهیزات جانبی بسیار متعدد و متنوع می‌باشند، اما اصلی‌ترین و پر کاربردترین تجهیزات عبارتند از:

  • توالت ایرانی و توالت فرنگی
  • روشویی
  • کابینت روشویی
  • کاشی و کفپوش سرویس بهداشتی و حمام
  • وان حمام
  • شیرآلات و سر دوش
  • فلاش تانک
  • لوازم جانبی سرویس بهداشتی و حمام

در انتخاب و خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام که گفته شد باید دقت کافی را به کار گیرید تا علاوه بر زیبایی تجهیزات، کیفیت آن‌ها نیز برایتان تضمین شده باشد. در ادامه به بررسی هر یک از تجهیزات کاربردی که پیشتر گفته شد، خواهیم پرداخت.

توالت ایرانی و توالت فرنگی

یکی از اصلی‌ترین تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام سنگ توالت می‌باشد. معمولا سنگ‌های توالت از جنس چینی می‌باشند و کیفیت آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به هنگام انتخاب سنگ توالت مناسب باید ابعاد سرویس بهداشتی و حمام خود را در نظر بگیرید و سنگ توالت خود را در اندازه‌ای متناسب با فضا انتخاب کنید. کیفیت سنگ توالت می‌تواند در مقاومت آن در برابر انواع ضربات و شکستگی‌ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

روشویی

یکی دیگر از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام روشویی می‌باشد. سنگ روشویی و ارتفاع آن با اهمیت‌ترین معیار‌ها در انتخاب روشویی می‌باشند. سنگ‌های با کیفیت مقاومت بیشتری در برابر شکستگی‌ها و ضربات دارند. از سویی ارتفاع مناسب روشویی سرویس بهداشتی و حمام می‌تواند از خم شدن افراد به هنگام شستشوی دست‌ها پیشگیری کند و موجب کاهش کمر درد شود.

کابینت روشویی

کابینتی که زیر روشویی قرار می‌گیرد نیز اگر بیشتر از خود روشویی اهمیت نداشته باشد، کمتر نیز ندارد. در انتخاب کابینت روشویی سعی کنید از کابینت‌هایی با کیفیت بالا استفاده کنید. این کابیت‌ها به دلیل قرار گرفتن در محیط مرطوبی مانند سرویس بهداشتی و حمام، دائما در معرض پوسیدگی و خرابی می‌باشد. این کابینت‌ها علاوه بر اینکه موجب مرتب و تمیزتر دیده شدن سرویس بهداشتی و حمام می‌شوند، همچنین فضایی برای قرار دادن شوینده‌ها و برخی از لوازم جانبی سرویس بهداشتی می‌باشند.

خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام؛ کاربردی‌ترین‌ها کدامند؟

کاشی و کفپوش سرویس بهداشتی و حمام

کاشی و سرامیک و سنگ‌های کفپوش تاثیر به سزایی در جلوه فضا دارند. انتخاب کاشی‌های با کیفیت که مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت داشته باشند، می‌تواند بر سلامت ساختمان نیز تاثیرگذار باشد. خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام به خصوص کاشی و کفپوش مناسب می‌تواند جلوه‌ای بسیار زیبا به فضا بخشیده و تنوع طرح و رنگ کاشی‌ها و کفپوش‌ها می‌تواند هر فردی با هر سلیقه‌ای را راضی نگه داشته و خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام را برای شما دلچسب‌تر کند.

وان حمام

وان حمام نیز از دیگر تجهیزات حمام به شمار می‌آید که کیفیت آن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در هنگام انتخاب وان حمام، حتما فضای حمام خود را در نظر بگیرید. برخی از حمام‌ها ممکن است فضای لازم برای نصب وان را نداشته باشند که در اینصورت خرید وان حمام امری بیهوه خوانده می‌شود. جنس و مواد اولیه انواع وان حمام فایبر گلاس، کامپوزیت و فولاد ضد زنگ می‌باشند که هر یک می‌توانند جلوه‌ای ویژه و منحصر به فرد به حمام بیفزایند.

شیرآلات و سر دوش

انتخاب شیرآلات و سر دوش مناسب و با کیفیت یکی از لزومات خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام می‌باشد. جنس شیرآلات معمولا تاثیر بسیار زیادی بر مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت دارد. از آن‌جایی هم که سرویس بهداشتی و حمام مکان‌هایی پر رطوبت می‌باشند، انتخاب شیرآلات مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خرید شیرآلات خود دارای نکات ریز بسیاری است که در مطلب خرید شیرآلات به آن‌ها اشاره کرده‌ایم. انواع شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام در جنس‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند که می‌توانید با داشتن آگاهی کامل نسبت به خرید بهترین شیرآلات و سر دوش سرویس بهداشتی و حمام اقدام نمایید.

خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام؛ کاربردی‌ترین‌ها کدامند؟

فلاش تانک

فلاش تانک‌ها یکی از اجزای مهم و جدانشدنی سرویس‌های بهداشتی می‌باشند که برای نظافت و بهداشت بیشتر از آن‌ها استفاده می‌شود. فلاش تانک‌ها در انواع مختلف ساده، دو زمانه، باکتریال، اتوماتیک، تو کار. رو کار در بازار موجود می‌باشند که انتخاب مناسب‌ترین نوع در هنام خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به هنگام خریدن فلاش تانک باید به عواملی از جمله حجم مخزن، ابعاد فلاش تانک، دوام آن در طول زمان، نصب آسان آن، صرفه‌جویی در آب و نهایتا زیبایی ظاهری فلاش تانک را در نظر بگیرید.

لوازم جانبی سرویس بهداشتی و حمام

بی شک خرید لوازم جانبی نیز از اهمیت بسیار بالایی به هنگام خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام برخوردار است. لوازم جانبی سرویس بهداشتی و حمام شامل سطل زباله، جا مسواکی، جا مایع، جا حوله‌ای ، رخت‌آویز حمام، شیلنگ دستشویی و ... می‌باشد که تکمیل‌کننده سرویس بهداشتی و حمام می‌باشند. مواد اصلی تولید کننده این لوازم جانبی معمولا سرامیک، فلز و پلاستیک فشرده می‌باشند که می‌توانید با سلیقه خود از بین تنوع طرح و رنگ انواع آن‌ها انتخاب نمایید.

خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام؛ کاربردی‌ترین‌ها کدامند؟

هزینه خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام

خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام اگرچه ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما دقت در انتخاب تجهیزات مناسب می‌تواند تاثیر بسیاری در زیبایی و مرتب دیده شدن سرویس بهداشتی و حمام شما داشته باشد. از سویی تکمیل بودن تجهیزات سرویس بهداشتی موجب آسودگی خیال و جان شما خواهد بود.

قیمت انواع تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام می‌تواند بسته به جنس آن‌ها متنوع باشد. اجناسی که کیفیت بالاتری دارند، قیمت بیشتری نیز خواهند داشت. پس پیش از اقدام به خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام بودجه مورد نظر خود را تعیین کنید. لازم به ذکر است که خرید تجهیزات با کیفیت با قیمت بالا می‌تواند به نوعی سرمایه گذاری بلند مدت باشد، زیرا تا مدت طولانی نیاز به تغییر آن‌ها نخواهید داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج