۱۰۳۴۷۵۸
۵۰۴۰
۵۰۴۰
پ

رپورتاژ آگهی

اکسسوری‌های مهم در طراحی لوکس حمام و سرویس بهداشتی

در انتخاب اکسسوری علاوه بر ظاهر، کیفیت و دوام محصولات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. محصولات برند‌های نام آشنا و با سابقه، علاوه بر کیفیت از تنوع بالایی نیز برخوردارند.

حمام و سرویس بهداشتی مکانی است که روزتان، از آن آغاز و به آن ختم می‌شود. می‌توان با طراحی مناسب و مدرن، ظاهر تازه‌ای به این مکان‌ها بخشید. اکسسوری مناسب می‌تواند حمام و سرویس بهداشتی را به محیطی لوکس و مجلل تبدیل کند. چطور این کار را انجام دهیم؟ کار سختی نیست. کافی است به جزئیات دقت کنید. یک پرده حمام زیبا، آینه و اکسسوری‌های هماهنگ، می‌تواند تغییر زیادی ایجاد کند. اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنید به نوع نگاه و سلیقه شما وابسته است.

اکسسوری‌های مهم در طراحی لوکس حمام و سرویس بهداشتی

آینه

هیچ حمامی بدون آینه کامل نیست. بزرگ یا کوچک، لوکس یا کلاسیک، هر حمامی به یک آینه نیاز دارد. مدل، اندازه و شکل آینه حمام را مطابق با اندازه حمام و استایل شخصیتان انتخاب کنید. قاب آینه تاثیر زیادی بر روی ظاهر حمام خواهد گذاشت. یک قاب برنزی و یا طلایی رنگ، ظاهری لوکس به حمام می‌دهد. برای تاثیرگذاری بیشتر می‌توان دستگیره کابینت‌های حمام را با قاب آینه هماهنگ کرد. استفاده از نورپردازی در اطراف آینه راه دیگری برای طراحی یک حمام لوکس است. به عنوان یک راه کم هزینه‌تر می‌توان از آینه‌های LED دار نیز استفاده کرد. آینه‌های چراغ دار برند آلمانی کلین ولکه انتخاب مناسبی به ویژه برای کسانی است که امکان نصب آینه بر روی دیوار را نداشته و یا فضای کمی در اختیار دارند.

جا مایعی و جا مسواکی

جا مایعی و جا مسواکی، اکسسوری‌های اصلی و غیر قابل اجتناب هر سرویس بهداشتی هستند که از گستره وسیعی از مواد (از سرامیک تا سنگ و چوب) در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند. یکی از ترفند‌های طراحی لوکس سرویس بهداشتی انتخاب آیتم‌های مختلف به صورت مجزا از ست‌های متفاوت است. به عبارتی می‌توانید جا مایعی، جا مسواکی ، جاصابونی و... را از ست‌ها و مجموعه‌های مختلف انتخاب و با یکدیگر ست کنید. به عنوان مثال ترکیب آیتم‌های مختلف ست‌های Mero و Cement برند سوییسی اشپیرلا و یا ترکیب ست‌های Danub و Teneriffa برند آلمانی ونکو ترکیبی لوکس و منحصر به فرد خواهد بود.

اکسسوری‌های مهم در طراحی لوکس حمام و سرویس بهداشتی

ارگانایزر حمام یا سرویس بهداشتی

یک حمام یا سرویس بهداشتی لوکس باید مرتب و عاری از شلوغی باشد. اگر از محصولات آرایشی و بهداشتی متعددی استفاده می‌کنید، ارگانایزر‌ها ابزاری بسیار کاربردی و مفید خواهند بود. می‌توانید با قرار دادن وسایل بر روی ارگانایزر و یا قفسه حمام ونکو، از تجمع بی مورد آن‌ها در اطراف روشویی جلوگیری کرده و فضای سرویس و یا حمام را منظم‌تر کنید.

پرده حمام

تاثیر پرده حمام در نما و ظاهر حمام بر کسی پوشیده نیست. برای یک طراحی لوکس، پرده حمام را طوری انتخاب کنید که زمینه‌ای از رنگ اکسسوری‌ها و یا فرش حمام در طرح و رنگ آن وجود داشته باشد. اشپیرلا از پیشگامان تولید پرده حمام در اروپا و در حال حاضر از مطرح‌ترین تولید کنندگان پرده حمام است. پرده‌های حمام اشپیرلا از جنس پلی استر، ضد آب و قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند. تنوع در طرح و رنگ پرده‌های حمام اشپیرلا، هماهنگی آن با سایر اجزای حمام را بسیار آسان می‌سازد.

اکسسوری‌های مهم در طراحی لوکس حمام و سرویس بهداشتی

برچسب کاشی

طرح و رنگ کاشی‌ها نقش به سزایی در نمای ظاهری حمام و یا سرویس بهداشتی دارند. خوشبختانه امروزه برای تغییر این ظاهر نیازی به تعویض کاشی‌ها نخواهید داشت. استفاده از برچسب‌های کاشی ، راهی کم هزینه‌تر و آسان‌تر است. توصیه ما به شما استفاده از برچسب‌های سه بعدی ونکو و یا کلین ولکه است که علاوه بر زیبایی، حس تازگی و زندگی را نیز منتقل می‌کنند. این برچسب‌ها ضد آب بوده و می‌توان آن‌ها را به آسانی بدون آنکه اثری از خود بر جای بگذارند، جابه جا کرد.

در انتخاب اکسسوری علاوه بر ظاهر، کیفیت و دوام محصولات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. محصولات برند‌های نام آشنا و با سابقه، علاوه بر کیفیت از تنوع بالایی نیز برخوردارند. شرکت‌های آلمانی ونکو و کلین ولکه، و شرکت‌های سوییسی اشپیرلا و متالتکس از جمله شرکت‌های مطرح اروپایی در زمینه تولید لوازم حمام و سرویس بهداشتی با چند دهه سابقه هستند. شرکت ژرمن کالا وارد کننده مستقیم و بدون واسطه محصولات این تولیدکنندگان مطرح اروپایی در ایران است. تنوع بی نظیری از اکسسوری‌های حمام و سرویس بهداشتی اروپایی با قیمتی مناسب و رقابتی توسط این شرکت ارائه می‌شود. برای بازدید و خرید از این مجموعه می‌توانید از سایت فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا بازدید نمایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج