جاباما
۱۰۳۵۷۷۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

علم‌الهدی: ایران با هیچ چیزی قابل براندازی نیست

امام جمعه مشهد گفت: نفوذ ایران در عراق و سوریه به جایی رسیده است که با هیچ چیزی قابل براندازی نیست، هر توطئه‌ای اجرا کنند به ضررشان است.

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی: امام جمعه مشهد گفت: توسعه موج مقاومت در دنیا دشمنان را عصبانی و مستاصل کرده و از روی استیصال به اهانت به مقدسات و پیامبر اسلام (ص) روی آورده‌اند.

وی در خطبه مجازی نماز جمعه مشهد افزود: دشمنان می‌خواهند غیض و غضب خود را با اهانت درمان کنند و بدتر از جسارت کردن و فحش دادن، توجیه این جسارت به وسیله عوامل سیاسی فرانسه و برخی کشورهای اروپایی است.

وی ادامه داد: نشریه شارلی ابدو توهین کرده و رییس جمهوری فرانسه این توهین را توجیه می‌کند، توجیه او بدتر از توهین کردن است.

امام جمعه مشهد گفت: آنان اهانت به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد انسان را آزادی بیان می‌نامند اما تبیین جریان دروغ، ساختگی و افسانه‌ای هولوکاست را آزادی بیان نمی‌دانند و اگر یک مورخ و محقق در این زمینه تحقیق کند او را به خاطر بیان و تحقیق به اعدام محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه مظلومیت پیامبر اسلام (ص) و جسارت و اهانت به آن حضرت به یک زمان خاص در صدر اسلام خلاصه نمی‌شود افزود: مظلومیت پیغمبر (ص) در طول تاریخ تا امروز وجود داشته و تا روزی که شیطان و جریان شیطانی وجود دارد، اهانت به آن حضرت ادامه خواهد داشت.

آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: امروز سه مسئله دشمنان ما را عصبانی کرده است. نخستین موضوع گرایش مردم دنیا به اسلام است، امروز در همه نقاط دنیا، دسته دسته مردم به اسلام می‌گروند و این امر دشمن ما را عصبانی می‌کند.

وی گفت: مسئله دوم، نفوذ مقتدرانه نظام اسلامی مدافع و وابسته به پیغمبر خدا (ص) در این منطقه است که طی ۴۰ سال مقتدرانه توسعه پیدا کرده و این نفوذ روز به‌ روز بیشتر می‌شود و به‌ جایی می‌رسد که با هیچ توطئه و شیطنتی نمی‌توانند این نفوذ را کم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: نفوذ ایران در عراق و سوریه به جایی رسیده است که با هیچ چیزی قابل براندازی نیست، هر توطئه‌ای اجرا کنند به ضررشان است، دشمنان می‌خواهند نفوذ ایران و جریان مقاومت را در لبنان براندازند، دست به توطئه انفجار عظیم می‌زنند و این همه ویرانی به وجود می‌آورند، به خیال خودشان می‌خواهند با نفوذ ما مقابله کنند و جریان مقاومت را براندازند اما به ضررشان تمام شده و روز به روز قدرت مقاومت بیشتر شده است و این امر آنها را عصبانی کرده است.

وی ادامه داد: سومین چیزی که امروز دنیای غرب، اروپا و آمریکا را عصبانی کرده است، توسعه موج مقاومت است. مقاومت دیگر امروز منحصر به ایران، عراق، سوریه و لبنان نیست، مقاومت از دل یمن نیز سر می‌کشد آن هم در یک جریان مقتدرانه و ایثارگرانه‌ای که همه چیزشان را می‌دهند و در خط براندازی مزدوران آمریکا و استکبار، مردانه ایستاده‌اند و از روز اول قوی‌تر و مقتدرتر هستند.

آیت الله علم‌الهدی با بیان اینکه مقاومت و تقوا دو رکن غلبه بر دشمنان است گفت: قرآن می‌فرماید در برابر دشمنان خدا مقاوت کنید و جا نخورید، با آنان هماهنگ نشوید و دست ندهید، اگر مقابله با این‌ها برای شما سختی و رنج دارد و تحریم اقتصادی است، مقاومت کنید و باتقوا باشید، یعنی دشمن به هیچ وجه در ایده‌ها، آرمان‌ها، کردار و رفتار الگوی شما قرار نگیرد.

وی افزود: خداوند در سوره آل عمران می‌فرماید این افراد کافر که منافقانه با شما برخورد می‌کنند را خودی نگیرید، با این‌ها محرم نشوید و از خود ندانید، این‌ها در مقام ایجاد فساد، فحشا و جنایت در بین شما کوتاه نمی‌آیند و هرچه از دستشان برآید در مقام کینه و عداوت انجام می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج