۱۰۳۵۸۷۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توکیو در المپیک، مثل سونای بخار است

تیر‌انداز تپانچه المپیکی معتقد است کم‌کم باید در شرایط آب و هوایی مشابه آب و هوای توکیو تمرین کنند.

خبرورزشی: تیر‌انداز تپانچه المپیکی معتقد است کم‌کم باید در شرایط آب و هوایی مشابه آب و هوای توکیو تمرین کنند.

جواد فروغی شرایط توکیو را در زمان المپیک مثل سونای بخار می‌داند‌: «من در این مدت درباره ژاپن خیلی مطالعه کرده‌ا‌م و متوجه شده‌ا‌م در تاریخ المپیک هوای توکیو به شدت شرجی و گرم است. ما ورزشکاران باید از لحاظ بدنی به آن آب و هوا عادت کنیم. نیاز است اگر اردوی خارجی برگزار نمی‌شود به فکر اردو‌های داخلی باشیم. اردو‌هایی در کیش، بندر عباس، قشم برای ما خوب است. درست است که در داخل کشور سالنی مثل سایت آزادی نداریم، اما با سالن ۱۲ خطی نیز می‌توانیم در دو شیفت تمرین کنیم.»

فروغی امیدی به ازبین رفتن کرونا ندارد: «ما نباید منتظر از بین رفتن کرونا باشیم چراکه این بیماری از بین نمی‌رود. باید تمرینات متمرکز و اردو‌ها را شروع کنیم و به بهانه بیماری این کار‌ها را عقب نیندازیم. ما به خاطر تمرین متمرکز، محک زدن خودمان با دیگر رقیبان و همچنین کمبود فشنگ در ایران نیاز داریم به اردوی خارجی برویم. فکر می‌کنم کشور آلمان برای ما بهترین گزینه است. امیدوارم شرایط برای رفتن ما را فراهم کنند چراکه زمان زیادی تا المپیک نمانده است.»

ملی‌پوش کشورمان از غیبت یک هفته‌ای اش در تمرینات خبر داد: «تمرینات از شنبه هفته قبل شروع شده، اما من در مرخصی بودم. در این یک هفته تمرین خشک داشتم، اما آنچنان متمرکز نبود. تمرینات ما به صورت متمرکز نیست و به خاطر شرایط این بیماری امکان برگزاری اردو را نداریم. بچه‌های شهرستان نیز نمی‌توانند به تهران بیایند چراکه از خوابگاه نمی‌توانند استفاده کنند و اگر هم شرایطی برای اقامت آن‌ها فراهم شود والدین آن‌ها اجازه نمی‌دهند. در حال حاضر فقط من و خانم رستمیان در تمرینات هستیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسودجون

      انگار میخواد تو ژاپن کاوشگر فضایی به فضا پرتاب کنه. بابا تو حالا اگه دونده یا فوتبالیست بودی چی می گفتی ، تازه ژاپن بهترین کشوردنیاست. اگه تو عربستان یا امارات بودی چی می گفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج