جاباما
۱۰۳۶۲۶۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شوک دوم تراکتور؛ سلیمی هم در آستانه جدایی

بعد از جدایی رشید مظاهری اکنون ایمان سلیمی نیز با توجه به پیشنهاد خارجی که در اختیار دارد، به دنبال فسخ قرارداد است.

ورزش سه: بعد از جدایی رشید مظاهری اکنون ایمان سلیمی نیز با توجه به پیشنهاد خارجی که در اختیار دارد، به دنبال فسخ قرارداد است.

ایمان سلیمی، مدافع جنوبی و تاثیرگذار خط دفاعی تراکتور که دومین فصل حضور در تبریز را پشت سر گذاشته، علیرغم باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش با توجه به بندی که در قراردادش وجود دارد، به دنبال جدایی از این تیم است.

طبق این بند در صورت پیشنهاد خارجی و پرداخت یک میلیارد تومان، این بازیکن می‌تواند قرارداد خود را با تراکتور فسخ کند. در این رابطه سلیمی پیشنهاد خارجی خود را به باشگاه ارائه داده و به دنبال این است با تامین یک میلیارد تومان برای حق فسخ، مراحل جدایی خود را از این تیم دنبال کند و در لیگ بعدی در فوتبال اروپا به بازی بپردازد.

مقصد سلیمی البته هنوز مشخص نشده است اما از لیگ پرتغال و یونان به عنوان هدف بعدی او یاد می‌شود و باید دید تراکتور چه تدبیری برای این موضوع خواهد داشت.

تراکتور در نقل و انتقالات رشید مظاهری را نیز به شکلی عجیب از دست داده و البته مدیران این تیم طی چند مرحله با ارائه بیانیه‌ نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند.

سلیمی طی دو فصل اخیر به عنوان عضو ثابت ترکیب اصلی تراکتور به میدان رفته بود و توانسته بود نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال حقیر صغیر سوزش پوکر

      بیا پرسپولیس

    • پرسپولیسم ارزوست

      میگم چه جوریه هرکی میره این تیم تبریزی نهایتن دوفصل بیشتر دوام نمیاره البته اگه بتونن دو فصل دوام بیارن که شاهکار کردن مضاهری ۴سالخ بست سال اول تمام نشده فرار کرد حاج صفی هرچی تو سر خودش میزنه نمیزارنش من نمیدونم این چه تیمه که کسی خوش نداره بیشتراز یه فصل اونجا باشه تیم ۴۰ میلیون هوادار خخخخخحح

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج