جاباما
۱۰۳۶۶۷۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

گل‌محمدی: بازی فردا برای ما شبیه فینال است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، هر چهار بازی باقیمانده تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای سرخپوشان حکم فینال را دارد.

خبرورزشی:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، هر چهار بازی باقیمانده تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای سرخپوشان حکم فینال را دارد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر التعاون عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از فدراسیون قطر تشکر می‌کنم برای میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا. این بهترین راه برای برگزاری مسابقات به صورت متمرکز بود و از این بابت خوشحال هستیم. فردا بازی مهمی داریم. این بازی برای ما شبیه فینال است. در واقع هر چهار بازی باقیمانده ما در آسیا شبیه فینال است و انگیزه بالایی داریم.

وی در ادامه افزود: بازی سختی با التعاون داریم. این تیم صدرنشین گروه ماست و قطعاً خود را برای این بازی به خوبی آماده کرده است. ما هم پرسپولیس هستیم و برای پیروزی می‌جنگیم. خیلی خوشحالم که با چنین بازیکنانی کار می‌کنم، چون همیشه با روحیه‌ای بالا و قلبی بزرگ برای پیروزی تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که شرایط تیمش پس از جدایی دو بازیکن چطور است، تصریح کرد: درست است که بازیکن‌مان را از دست دادیم، ولی چند بازیکن خوب خریدیم که عاشق تیم هستند و مثل همه بازیکنان برای سربلندی پرسپولیس می‌جنگند. البته ما زمان کافی برای هماهنگی نداشتیم، ولی می‌دانم که بازیکنان جدید روحیه بزرگی دارند تا در پرسپولیس موفق باشند. در این چند روز تمرینات خیلی خوبی داشتیم و به شخصه خیلی به این بازی‌ها امیدوارم. قطعاً چیزی که برای من اهمیت دارد این است که بازیکنانم با تمام وجود برای گرفتن سه امتیاز تلاش می‌کنند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به امید برد ارتش سرخیا
      خدا قوت یحیی

    • ( افتاب،مهتاب )

      خخخخخخخخخخخ
      بازی را ببینید و حسابی به لنگ بخندین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج