جاباما
۱۰۳۶۷۱۰
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

جلسه روحانی، رئیسی و قالیباف به روایت واعظی

رئیس دفتر رییس جمهوری نوشت: دولت برای اداره کشور و عبور از مشکلات، بدون تردید به همکاری و یاری قوای دیگر نیازمند است و این دست جلسات، نویدبخش همکاری نزدیک سه قوه برای اعتلا و آبادانی کشور است.

برترین‌ها: رئیس دفتر رییس جمهوری نوشت: دولت برای اداره کشور و عبور از مشکلات، بدون تردید به همکاری و یاری قوای دیگر نیازمند است و این دست جلسات، نویدبخش همکاری نزدیک سه قوه برای اعتلا و آبادانی کشور است.

محمود واعظی روز دوشنبه در اینستاگرام خود اظهار داشت: همدلی و یکپارچگی همه ارکان کشور، شرط لازم غلبه بر مشکلات در شرایط فعلی است.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: دیروز اولین جلسه سران سه قوه پس از روی کار آمدن مجلس یازدهم بود. بحمدلله جلسه در فضایی صمیمی برگزار و مباحث بسیار خوبی در آن مطرح شد. به گفته آقای روحانی رییس جمهوری، این مباحث در جلسه آتی سران پیگیری خواهد شد.

واعظی خاطرنشان کرد: دولت برای اداره کشور و عبور از مشکلات، بدون تردید به همکاری و یاری قوای دیگر نیازمند است و این دست جلسات، نویدبخش همکاری نزدیک سه قوه برای اعتلا و آبادانی کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • x

      سلام جلسه چه مشکلاتی از این ملت باز میکنه اون از آقای قالیباف که رفت خوزستان فیلم شوی انتخاباتی راه انداخت وهیچ مشکلی را حل نکرد البته ببخشید بازخورد این جلسات چند کیلو پوست موز و گردو است که صرف میشود

      پاسخ ها

      • صیادی

        نوید مشکلات بیشتر برای ملت هست، جلسه ی قبلی که نتیجش ۳ برابری قیمت بنزین بود

    • بدون نام

      آقای واعظی نوید بخش برای شما یا مردم والله ما مردم هیچ امید ی دیگر نداریم هرروز گرانی هرروز بیکاری هرروز ناامیدی برای امثال شما نوید بخش است که در کاخ زندگی میکنید واز حالو روز مردم خبر ندارید لطفا انعکاس دهید

    • بدون نام

      لاستیک چهاربرابر.کره کمیاب.کارگربیکار.مستاجردنبال وام و......علی برکت الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قالیباف نقشه دارد

    • بدون نام

      کدوم مشکل رو حل کردند، تورم، دلار 27 هزارتومانی، سکه 13 میلیونی ، خودروی بالای 100 میلیونی ، بورس، مواد غذایی ، مایحتاج مردم ، شانه تخم مرغ 40 هزارتومانی ، بورس ورشکسته، واحدهای تولید به گل نشسته، قضات رشوه ای، و هزاران درد دیگه ، بله مشکلات و اختلاف بین خودشون رو حل کردند نه مردم. مشکل فریب مردم برای انتخابات پیش رو حل کردند، سهم دریافتی خودشون رو از سفره انقلاب حل کردند، منافع خودشون رو مشخص کردند و .... ،

    • بدون نام

      چه مملکت خوبی داریم نمی ترکه مقاوم هست با این گرونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج