۱۰۳۷۲۵۹
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

سهم پرسپولیس از جدایی ترابی، فقط ۲میلیارد!

در روزی که پرسپولیسی‌ها در قطر خودشان را برای جدال با التعاون آماده می‌کردند در تهران خبری دست به دست و به یکی از شیرین‌ترین شایعات چند وقت اخیر برای پرسپولیسی‌ها تبدیل شد؛ عدم‌توافق مهدی ترابی با تیم العربی قطر و احتمال بازگشتش به پرسپولیس!

روزنامه فرهیختگان: در روزی که پرسپولیسی‌ها در قطر خودشان را برای جدال با التعاون آماده می‌کردند در تهران خبری دست به دست و به یکی از شیرین‌ترین شایعات چند وقت اخیر برای پرسپولیسی‌ها تبدیل شد؛ عدم‌توافق مهدی ترابی با تیم العربی قطر و احتمال بازگشتش به پرسپولیس! هرچند از نوع خبر مشخص بود که قرار نیست این اتفاق بیفتد اما این موضوع مثل خواب شیرینی بود که هواداران سرخ دوست نداشتند بیدار شوند اما طبق پیش‌بینی خیلی زود این خبر توسط نزدیکان ترابی تکذیب شد تا همه‌چیز به حالت طبیعی برگردد.

قرنطینه عامل اصلی انتشار شایعات

ترابی با امروز حدود ۱۰ روز است در قطر حضور دارد و تاخیر در امضای رسمی قرارداد این بازیکن با العربی و اجرای مراسم معارفه‌اش باعث شد تا شایعات درخصوص عدم‌توافق این بازیکن با تیم خواهان قطری‌اش دست به دست شود اما با توجه به قوانین کشور قطر در زمان قرنطینه، هر فردی که قصد ورود به خاک این کشور را دارد باید حداقل ۱۰ روز در قرنطینه کامل باشد تا سلامت آن فرد برای مسئولان سلامت قطر مسجل شود و این موضوع درخصوص ترابی هم انجام شده و او حالا می‌تواند بدون هیچ مشکلی از قرنطینه خارج شود.

امروز با العربی می‌بندد

ترابی که به شکل بدی از سرخ‌ها جدا و باعث شد یک‌شبه با ریزش طرفدارانش مواجه شود برای اینکه بیشتر با شایعات اطراف، خودش را مقابل هواداران سرخ قرار ندهد به مدیران العربی تاکید کرده هرچه زودتر شرایط امضای قرارداد را مهیا کنند تا به شایعات اطراف خود پایان بدهد. در این خصوص شنیده می‌شود بعد از طی شدن دوران قرنطینه قرار است امروز ترابی با العربی پای میز امضای قرارداد بنشیند و رسما پیوستن خود به این تیم را نهایی کند. گفته می‌شود بعد از مراسم امضای قرارداد، باشگاه العربی مراسم معارفه این بازیکن به کادر فنی، بازیکنان و هوادارانش را برگزار می‌کند.

850 هزار دلار برای یک‌سال

اگر هواداران پرسپولیس هم از مبلغ قرارداد ترابی با العربی قطر اطلاع داشتند حتما به او حق می‌دادند که به فکر آینده و خانواده‌اش هم باشد و درک می‌کردند که فاصله دریافتی این بازیکن از تیم قطری با پولی که پرسپولیسی‌ها قصد پرداخت آن را به ترابی داشتند بسیار زیاد بوده و منطقی نبود که ترابی یک فصل دیگر هم در این تیم ماندنی شود. براساس شنیده‌ها قرارداد اصلی این بازیکن با العربی ۸۵۰هزار دلار برای یک فصل است که با احتساب آن به مبلغ دلار امروز می‌بینیم که او برای یک‌سال حدود ۲۵میلیارد تومان دستمزد دریافت خواهد کرد که هیچ تیمی در ایران توانایی پرداخت چنین مبلغی را به این بازیکن ندارد.

عایدی پرسپولیس؛ حدود 2میلیارد!

فسخ یک‌طرفه مهدی ترابی با پرسپولیس آن هم به خاطر استفاده از شرط ۹۰درصد دریافتی در پایان بازی‌های فصل، آن هم به خاطر تنها ۷ درصد دریافتی کمتر باعث شد تا هواداران پرسپولیس نگاه‌شان به این بازیکن عوض شده و از دست او شاکی باشند که اگر قرار به رفتن بود او باید حق پرسپولیس را هم می‌داد. بعد از این اتفاق عده‌ای از باشگاه با طرح این موضوع که ترابی از کرده‌اش پشیمان است و قصد دارد علاوه‌بر پرداخت ۳۵ درصد قرارداد به پرسپولیس، مطالباتش را هم ببخشد، سعی در آرام کردن هواداران داشتند.

اما چنین اتفاقی نمی‌افتد! یکی از نزدیکان ترابی به «فرهیختگان» گفت: «مجموع مطالبات مهدی از پرسپولیس بابت بیش از ۱۵درصد قراردادش و همچنین آپشن‌هایی که قراردادش داشته، نزدیک به ۲میلیارد می‌شود که او تصمیم گرفته تمام این مبلغ را به سرخ‌ها ببخشد و هیچ ادعایی درخصوص دریافت این مبلغ نداشته باشد ولی بعید می‌دانم او قصدی برای پرداخت ۳۵ درصد از قراردادش با العربی به پرسپولیس داشته باشد.»

ظاهرا مدیران سرخ که خوب می‌دانند با گاف بزرگی که دادند و نتوانستند چند درصد باقی‌مانده قرارداد ترابی را بپردازند باعث شدند تا او بتواند به این راحتی کوله‌بارش را برای ترک پرسپولیس ببندد و سر پرسپولیس هم از این انتقال بی‌کلاه بماند و به همین دلیل با طرح پرداخت این پول از سوی ترابی قصد دارند حدودی هواداران سرخ را آرام کنند.

بلژیک نرفت، 5 درصد پرسپولیس پرید

این روزها صحبت درخصوص بندهای قرارداد ترابی در رسانه و فضای مجازی بسیار زیاد است و هرکس یک مدیر را در این قرارداد پرایراد مقصر می‌داند اما جالب است بدانید بند شرط ۹۰ درصدی پرداخت مبلغ قرارداد و بند فسخ ۴۰ درصدی در زمان حمیدرضا گرشاسبی در قرارداد این بازیکن قرار گرفت. در زمان ایرج عرب‌ ترابی با مراجعه به باشگاه از پیشنهاد بلژیکی‌اش پرده برداشت و باعث شد باشگاه برای حفظ او ۵ درصد از این بند جدایی را کسر کند.

تلاش بی‌نتیجه برای حضور در اردوی پرسپولیس

در روزهایی که پرسپولیس به قطر سفر کرده تا در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، ترابی خیلی تلاش کرد که با حضور در هتل دوسیت با هم‌بازیان و کادرفنی سابق دیدار کند اما ظاهرا تلاش این بازیکن برای حضور در هتل دوسیت بی‌نتیجه بوده و به خاطر قرنطینه بودن بازیکنان ۶ تیم حاضر در این هتل، مسئولان اجازه حضور ترابی را در هتل ندادند تا او فعلا نتواند با دوستان خود دیداری داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      بعضی از این کیسه ها میگن التعاون تیمی نبود که پرسپولیس براش.
      آخه بیچاره التعاون اگه تیم نبود که الدحیل و الشارجه رو نمیبرد . تازه صدر جدول هم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی کمی تحقیق کن و حرف بزن.توی عربستان تیم۱۲هست.از۸تا بازی آخرش ۷تاش رو باخته.

    • بدون نام

      ۱۳ میلیارد برای بازیکن لنگی در فصلی که پیروزی ادعا داشت سقف قرار داد دارد،حالا حساب کنید استراماچونی تاج رو به خاطر چه پرداختی این وزیر لنگی فراری داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با اون هم هیچی نبودین

      • بدون نام

        حالم بهم خورد از این استرا ، استرا
        جمع کنید این بساط را دیگه
        آخه عقل هم خوب چیزیه
        ۸۰ میلیارد پول بی زبان را بدند که چی بشه
        یه جام بیارید ؟
        جام ندیده ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج