۱۰۳۷۵۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش مورینیو به احتمال بازگشت بیل به تاتنهام

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام به شایعه احتمال بازگشت بال ولزی رئال مادرید به این تیم انگلیسی واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان : مدیر برنامه‌های گرث بیل تأیید کرده مدیران دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام در حال مذاکره با یکدیگر برسر انتقال بیل به جمع اسپرزها هستند و از علاقه این بازیکن ولزی برای بازگشت به تاتنهام سخن گفته است. گفته می‌شود باشگاه تاتنهام نیز نسبت به خدمت گرفتن این بال ولزی علاقه‌مند است.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام در کنفرانس خبری که امروز (چهارشنبه) داشت، در پاسخ به پرسشی درباره علاقه این باشگاه به جذب بیل گفت: من درباره مسائل فرضی نظری نمی‌دهم. گرث بیل بازیکن رئال مادرید است. وظیفه من نیست که با مدیر برنامه‌ها تماس بگیرم و نمی‌خواهم در این مورد و به خصوص بازیکنان تیم‌های دیگر نظری بدهم.

وی افزود: زمانی که سرمربی رئال مادرید بودم، سعی کردم او را از تاتنهام به خدمت بگیرم که در دوره حضور من این امر محقق نشد. رئیس باشگاه (فلورنتینو پرس) اما عزیزه و دانش من را دنبال کرد و فصل بعد از جدایی من از رئال، گرث را به این تیم آورد. چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد و خود بیل هم این را می‌داند.

بیل ۳۱ ساله که به دلیل عدم علاقه زین‌الدین زیدان به او، مدت‌ها است که حضور ثابتی در ترکیب کهکشانی‌ها ندارد، تا ماه ژوئن ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد. این باشگاه اسپانیایی قصد دارد با فروش گرث بیل از شر پرداخت دستمزد ۶۰۰ هزار یورو در هفته به او خلاص شود.

ستاره پیشین تاتنهام فصل اخیر در هفتمین سال حضورش در رئال مادرید در مجموع ۲۰ بازی برای این تیم به میدان رفته و موفق شده ۳ گل به ثمر برساند و ۲ پاس گل برای همبازیانش بسازد.

بیل که در سال ۲۰۱۳ در ازای ۱۰۰ میلیون یورو از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، تاکنون در ۲۵۱ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۰۵ گل نیز به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج