جاباما
۱۰۳۷۸۰۱
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

کشف ۲ تن مواد مخدر در مرز‌های جنوب کشور

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۲ تن موادمخدر توسط دریابانان پایگاه دریابانی چابهار خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۲ تن موادمخدر توسط دریابانان پایگاه دریابانی چابهار خبر داد.

سردار "احمدعلی گودرزی" در تشریح این خبر گفت: دریابانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند بزرگ و حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در حوزه‌ی دریای عمان دست یافته و با تشدید اقدامات کنترلی، کشف محموله سنگین مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه بیان کرد: پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی هدفمند و برنامه‌ریزی عملیاتی دقیق، مسیرهای احتمالی تردد سوداگران مرگ و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و چندین تیم عملیاتی و پوششی به منطقه اعزام و با اجرای طرح مهار و گماردن کمین‌های هدفمند موفق شدند این محموله سنگین موادمخدر را کشف کنند.

وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو به عمق کشور منتقل کنند زمانی که خود را در محاصره مأموران دیدند قصد فرار داشتند که مأموران پس از صدور فرمان ایست، جهت متوقف کردن خودرو، با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می‌کنند و در نهایت پس از تعقیب و گریز طولانی، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن خودروی حامل موادمخدر، از محل متواری می‌شوند.

سردار گودرزی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: در این عملیات هوشمندانه و مقتدرانه، با تلاش مرزداران استان سیستان و بلوچستان مقدار ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس نیز توقیف شد.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان با تأکید بر عزم جدی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در برخورد قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر خاطرنشان کرد: مرزداران ایران اسلامی با هوشیاری کامل و با ایثار و فداکاری در اقصی نقاط مرزهای کشور عزیزمان حضور دارند و در راه مبارزه با موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه تا پای جان تلاش خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دو تن ؟ چه خبره ؟

    • ( سایت من )

      آفرین بر دلاوران جان بر کف
      زنده باد
      ایران را شما سربلند کردین

    • یاحق

      به ما نمی رسه فایده ندارد در داروخانه توزیع کنید تا بااین گرانی و تورم و مکانیسم ماشه مبارزه کنیم

    • بدون نام

      درود بر مرزبانان غیور وهمیشه بیدار.دست مریزاد دلاوران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج