جاباما
۱۰۳۸۲۷۲
۱۸ نظر
۵۰۱۳
۱۸ نظر
۵۰۱۳
پ

بازار تخم‌مرغ تا ۳ روز آینده متعادل می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: روند رو به افزایش صادرات تخم‌مرغ باعث افزایش قیمت این محصول شد که با اقدامات صورت گرفته بین دو تا سه روز آینده بازار این محصول متعادل می‌شود.

خبرآنلاین: وزیر جهاد کشاورزی گفت: روند رو به افزایش صادرات تخم‌مرغ باعث افزایش قیمت این محصول شد که با اقدامات صورت گرفته بین دو تا سه روز آینده بازار این محصول متعادل می‌شود.

«کاظم خاوازی» روز شنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به منظور توانمندسازی زنان روستایی و عشایری براساس زنجیره ارزش گیاهان دارویی و آموزش و ترویج مصرف محصول سالم و استاندارد در سطح کشور در جمع خبرنگاران درباره وضعیت بازار تخم مرغ و اجرایی نشدن قیمت ۲۶ هزارتومانی هر شانه در بازار افزود: اکنون روی مجوز صادرات تخم‌مرغ کار می شود تا با به حداقل رساندن مجوزها بازار این محصول به حالت عادی بازگردد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت جدید هر شانه تخم مرغ ۳۰ تایی حدود ۲۶ هزارتومان است، تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در خصوص کاهش صدور مجوزهای صادراتی منجر به متعادل شدن قیمت تخم مرغ می شود تا جایی که برای مصرف کنندگان محسوس خواهد شد.

وی با تاکید براینکه کاهش تولید رخ نداده است اظهارداشت: علاوه بر تشدید نظارت ها بر قیمت تخم مرغ توسط سازمان تعزیرات کشور، تیمی نظارتی در وزارت جهاد کشاورزی نیز تشکیل شده که این امر مورد استقبال تولیدکنندگان برای افزایش تولید قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همانگونه که پراید شد: خخخ

    • متحیر

      تو را به خدا دست از سر این ملت بردارید این ملت را با حقه بازی های خود به گروگان گرفته اید تخم مرغی که شانه ای ۱۸ هزار تومان بود مدتی با صادرات بی رویه به ۳۵۰۰۰ تومان رساندید حالا می گویید ۲۵۰۰۰۰تومان چرا به قیمت قبل بر نمی گرداند اصلأ چرا کشوری که در تحریم است مواد خوراکی اش را صادر می کنید فقط به فکر پول برای آدمهای خارج از کشورتان هستید بااین ملت کاری می کنید که تا بحال هیچ دشمنی نکرده است

      پاسخ ها

      • منصف

        احسن ، ملت بدبخت بیدار شید .

      • فقر آهن

        دقیقا همینطوره

    • پرویز

      ما42ساله که دندان رو جگر گذاشتیم این سه روز وتا خرداد 1400هم روش

    • بدون نام

      هیچی از فردا جای تخم مرغ باید انتظار تخم کنجشک داشته باشیم

    • بدون نام

      خدا خیرتون بده , بزرگی میکنید , ,,,,,,,, چقدر بزرگوارید شما و مسولین ,

    • بدون نام

      خوب اول گرون می کنید بعد هزار تومان میاید پایین ومتعادلش می کنید ...

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد، خمبزه با خیار...میااااااد

      پاسخ ها

      • اصل واصیل.

        خمبزه؟. کمبزه.

      • بدون نام

        خیلی سیاست دارن اول کمبود مصنوعی بعد رشد قیمت

    • بدون نام

      مردم نخرند بر میگرده به قیمت قبل ،قیمت قبلی هم بالا بوده ،تخم مرغ فروش نره تو انبارها میگنده ،کشور های دیگه تخم مرغ ایران رو میخوان چیکار ،خودشون تولید میکنند با دستکاه ،نیازی به تخم مرغ ایرانی ندارند ،به شعور مردم توهین نکنید لطفا

    • بدون نام

      من دیگه رد دادم

    • بدون نام

      ظلم هم بخدا حدی داره تخم مرغ شاید تنها مواد غذایی بودکه یک کارگربجای مواد پروتئینی می‌تونست شکم زنوبچه هاشو سیرکنه کاری کردید اینم ازسبد غذایی محرومین حذف شد بخدا داخل سبد غذایی بدبخت فقیربیچاره ها تهش دیگه چیزی نمونده گوشت قرمز که اصلا صحبتشونکن جزو رویای دست نیافتنی پس گوشت قرمز پر ، برنج پر ، میوه پر ، سبزی کیلویی ۱۰ هزار بر ، شیر و لبنیات پر ،آجیل وتنقلات پر ، تخم مرررررررغ با مرررررررغش پرواز ، دیگه چیزی مونده ؟ ، آره یه چیزایی مثل اینکه مونده سیب زمینی گوجه بادمجون وپیاز ونون .... هی بخور یتیمچه!!!!!

    • ایران

      حرف مفت مسولین

    • بدون نام

      چرا فقط گیر دادید به تخم مرغ بقیه چیزها ارزونه فقط این گرون شده مگه مردم فقط تخم مرغ میخورن که ۱۰۰۰ تومن میارید پایین منتم سر مردم میزارید هنر کردید کار دیگه ای هم بلد نیستید.

    • وحید

      طبق معمول یک تومن میره بالا پنج ریال میاد پایین میشه متعادل، والسلام، من هم که گوش هام درازه،،،

      پاسخ ها

      • ************shanjani ********

        ..تا سه روزِ آینده.. بحران تخم مرغ در کشور حل شده.. و تخم مرغ به صورت انبوه. روانه بازار مصرف مردم قهرمان ایران میشود..!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج