۱۰۳۸۴۳۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

نخستین پیروزی فصل پورتو با درخشش طارمی

تیم فوتبال پورتو نخستین دیدار فصل جدید لیگ برتر پرتغال را با برتری سه بر یک مقابل براگا پشت سرگذاشت. «مهدی طارمی» در دقیقه ۸۷ وارد زمین شد و بلافاصله با حرکتی عالی برای پورتو پنالتی گرفت.

خبرگزاری ایرنا: تیم فوتبال پورتو نخستین دیدار فصل جدید لیگ برتر پرتغال را با برتری سه بر یک مقابل براگا پشت سرگذاشت. «مهدی طارمی» در دقیقه ۸۷ وارد زمین شد و بلافاصله با حرکتی عالی برای پورتو پنالتی گرفت.

بامداد یکشنبه در هفته نخست لیگ برتر پرتغال، پورتو مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه «دراگائو» از براگا میزبانی کرد و در حالی‌که یک گل عقب بود به برتری سه بر یک دست یافت.

ابتدا «کاسترو» در دقیقه ۲۱ برای میهمان گلزنی کرد اما پیش از اتمام نیمه نخست «سرجیو اولیویرا» گل تساوی را به ارمغان آورد و سپس «آلکس ته‌یس» از روی نقطه پنالتی حساب کار را دو بر یک به سود پورتو تغییر داد.

«مهدی طارمی» آقای گل فصل گذشته لیگ پرتغال که اخیرا به پورتو ملحق شده است در این دیدار نیمکت‌نشین بود، اما در دقیقه ۸۷ به جای «خسوس کرونا» وارد زمین شد و خیلی زود توان خود را اثبات کرد.

وی با اولین توپی که دریافت کرد با حرکتی انفرادی وارد محوطه جریمه حریف شد و در ادامه مدافع براگا او را با خطا سرنگون کرد تا داور اعلام پنالتی کند. با این اوصاف مهاجم تیم ملی ایران در همان سه دقیقه‌ای که از سوی «کونسیسائو» سرمربی پورتو فرصت بازی کرد، شایستگی خود را نشان داد.

«الکس ته‌یس» کاپیتان برزیلی پورتو که در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار دارد، پشت توپ ایستاد و گل خود و سوم تیمش را به ارمغان آورد تا مدافع عنوان قهرمانی، کارش را در فصل جدید با برتری آغاز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن ده (پرسپولیسی )

      پرتو که 2بر 1 جلو بود باید پنالتی رو خود مهدی میزد تا در بازی اول گل اول خودشو میزد ولی مطمعن هستم مهدی این فصل بیشتر از 20 گل برای پرتو در لیگ و حذفی و چمپیز لیگ میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج