جاباما
۱۰۳۹۲۲۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ضرغامی و صبحانه‌خوری با طعم انتخابات

مهندس عزت ضرغامی هم دارد شخصیتی به دور از رئیس اسبق صداوسیما از خودش نشان می‌دهد. گویی پایان ماموریتش در صداوسیما پایان نگاه سیاسی وجناحی‌اش به آدم‌ها هم بوده است. شاید هم از خاصیت‌های ماه‌های نزدیک به انتخابات باشد.

روزنامه توسعه ایرانی: مهندس عزت ضرغامی هم دارد شخصیتی به دور از رئیس اسبق صداوسیما از خودش نشان می‌دهد. گویی پایان ماموریتش در صداوسیما پایان نگاه سیاسی وجناحی‌اش به آدم‌ها هم بوده است. شاید هم از خاصیت‌های ماه‌های نزدیک به انتخابات باشد.

او که یک سنت صبحانه‌خوری سیاسی به راه انداخته، حواسش هست که فقط چهره‌های سیاسی و فقط از یک جناح را به این مراسم مختصر دعوت نکند. هر کسی که ظرفیت جذب آدم‌هایی را داشته می‌تواند در صندلی مقابل او بنشیند و نان و کره مربا با چای میل نماید. از همین رو هم چهره‌های فرهنگی و رسانه‌ای چون عادل فردوسی‌پور، مسعود کیمیایی، بهروز افخمی با یک نگاه خاص سیاسی و اجتماعی می‌توانند مهمان او باشند وهم کسانی چون سعید حدادیان و حسن عباسی و هم کسانی از ننزدیکان کروبی مانند فرزند او و شیخ قدرت علیخانی. او که خود را همیشه روی نیمکت نظام می‌بیند، شاید فکر می‌کند که وقت حضور او در زمین بازی نیز فرا رسیده است.

او روز گذشته با انتشار این عکس از خود و حجت‌الاسلام شیخ قدرت علیخانی، چهره‌ سیاسی اصلاح‌طلب در صفحه‌ اینستاگرام خود نوشت:«شیخ قدرت، از چهره‌های مشهور اصلاح‌طلب است. بخشی از عمرش را در زندان‌های رژیم ستمشاهی و بخش زیادی را هم در مسئولیت‌های مهم امنیتی، انتظامی و نمایندگی مجلس گذرانده است.به خاطر رفتار مردمی، لوطی‌گری و برخی مواضع فراجناحی و منصفانه، با اکثر شخصیت‌های سیاسی دو طرف رابطه‌ی خوب و صمیمانه دارد و همین توانمندی، بعضاً در جهت وفاق و نزدیکی بین آنان عمل می‌کند.

او به کروبی نزدیک‌تر است و طبیعی است بیش از دیگر مدعیان در مورد او احساس نگرانی کند. تصویری که چند روز پیش خبرساز شد، روی پشت بام منزل ایشان است!این‌که برخی رفتارهای خاص کروبی، مقوم اهداف "کاسبان حصر" می‌شود را تاحدی قبول داشت. هر چند امر «حصر» نسبت به گذشته تا حد زیادی منعطف شده ولی هر دو معتقد بودیم که با اعتمادسازی و همکاری بهتر، می‌توان شرایط کاملاً جدید و متفاوتی را تجربه کرد.»

او حتی نیم نگاهی به هواداران کروبی هم دارد و تلاش دارد از شیخ محصور هم تجلیلی کند.«شخصاً کروبی مجلس ششم و دفاع او از اصول انقلاب را خیلی می‌پسندم و همواره نسبت به آن حق‌شناسی کرده‌ام ولی حوادث فتنه ۸۸ هیچ وقت فراموش شدنی نیست.خاطرات مهمی از تعاملات سیاسیون در دوران زندان دارد که می‌تواند به نوبه خود باعث تعدیل برخی رفتارها شود. این خاطرات را نمی‌توان رسانه‌ای کرد، ولی باید در جلسات خصوصی نسبت به آن تذکر داد.»

عزت‌الله ضرغامی مردی که یک دهه تلاش می‌کرد تصویری رسمی از آدم‌ها در رسانه تحت نظرش ارائه کند، اینجا تلاش می‌کند با نگاهی غیر رسمی آدم‌ها را ورانداز کند:«آقای علیخانی برایم تعدادی خربزه و یک جعبه انگور از قزوین آورده بود. دمش گرم! کی میگه روحانیون فقط دست بگیر دارند؟! این هم یک نمونه خلاف آن!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخوی!!!!!این جماعت بلدن به کی بدن تا بعدا 10 برابر رو ازش بگیرن !!!!!...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج