جاباما
۱۰۳۹۶۱۷
۱ نظر
۵۲۵۰
۱ نظر
۵۲۵۰
پ

۱۲۷ ایموجی جدید برای سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

کاربرانی بسیاری در سراسر جهان هر روز از ایموجی‌های مختلف در چت‌های خود استفاده می‌کنند و با سریع‌ترین حالت ممکن، منظور خود را به طرف مقابل منتقل می‌کنند. آخرین نسخه ایموجی ۱۳.۱ قرار است با ۱۲۷ ایموجی جدید سال ۲۰۲۱ منتشر شود.

برترین‌ها: کاربرانی بسیاری در سراسر جهان هر روز از ایموجی‌های مختلف در چت‌های خود استفاده می‌کنند و با سریع‌ترین حالت ممکن، منظور خود را به طرف مقابل منتقل می‌کنند.

۱۲۷ ایموجی جدید برای سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

در طی سال‌های اخیر، ایموجی یا همین شکلک‌های مفهومی به شدت در فضای مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربران بسیاری از سراسر جهان با همین تصاویر مفهومی و صورتک‌ها، منظور خود را یکدیگر می‌رسانند. کلمه ایموجی از زبان ژاپنی گرفته شده و به معنی تصویر نگاشت است و از دو بخش تصویر و شخصیت ساخته شده تشکیل می‌شود.

به نظر می‌رسد برای سال ۲۰۲۱، کاربران دستگاه‌های هوشمند امکان استفاده از ایموجی‌های جدیدی همانند قلب بانداژشده، چهره در میان ابر و چهره ریش‌دار را خواهند داشت. کنسرسیوم یونیکد، که نهاد ناظر بر استاندارد‌های مربوط به ایموجی‌ها به‌شمار می‌رود و در کنار آن، مسوولیت عرضه ایموجی‌های جدید را نیز برعهده دارد، اخیرا اعلام کرد ۱۲۷ ایموجی جدید در سال آینده میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به گفته این نهاد، این ایموجی‌ها در قالب Emoji ۱۳.۱ عرضه خواهند شد.

۱۲۷ ایموجی جدید برای سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

ایموجی‌ها در تمامی زبان‌ها قابل درک و فهم هستند و کاربرد بسیاری در انتقال مفهوم برعهده دارند. حال باید ببینیم آیا کاراکتر‌های جدید ایموجی می‌توانند جای خود را در میان کاربران باز کنند یا خیر.

مجتمع یونیکد یا همان Unicode Consortium نهادی است که مسئولیت توسعه و انتشار استاندارد‌های درونی نرم‌افزار‌ها را بر عهده دارد. این شرکت اخیراً با معرفی Emoji ۱۳.۱، هفت ایموجی جدید را به ایموجی‌های قبلی اضافه کرده است.

همه گیری کرونا باعث شد در انتشار نسخه ایموجی ۱۴.۱ تاخیر بیفتد. اما نسخه ایموجی ۱۳.۱ نیز کاراکتر‌های جدیدی را برای طرفداران ایموجی به همراه دارد. در فهرست ایموجی‌های جدید این نسخه، کاراکتر‌های جدید جالبی از جمله چهره‌ای گیج و مبهوت، قلبی که پانسمان شده، قلبی در آتش، چهره‌ای در ابرها، مرد ریش دار و البته زن ریش دار دیده می‌شود.

برخی از ایموجی‌ها شخصیت جدیدی را به نمایش می‌گذارند، ولی برخی ایموجی‌ها تنها نسخه‌های متنوعی تغییر رنگ یافته ایموجی‌های قبلی را نشان می‌دهند و فقط با تنوع تغییر رنگ به روز رسانی شده‌اند. در بین طرح‌های جدید، ایموجی زن و شوهری با قلب نیز دیده می‌شود.

۱۲۷ ایموجی جدید برای سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

بی‌شک نسخه ایموجی ۱۳.۱ نسخه کامل و بروز رسانی شده ایموجی‌ها نیست و باید منتظر انتشار ایموجی ۱۴.۰ باشیم؛ که به جای ماه مارس ۲۰۲۱ قرار است با تاخیر و در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شود.

کنسرسیوم Unicode اعلام کرد که کاربران می‌توانند از ایموجی‌های جدید در سال ۲۰۲۱ استفاده کنند. کاراکتر‌های اضافه شده در ایموجی ۱۳.۰ را ابتدای سال جاری منتشر کرد که هنوز به صورت کامل منتشر نشده است. گوگل کاراکتر‌ها را با اندروید ۱۱ منتشر کرد. البته اپل هنوز کاراکتر‌ها را اضافه نکرده است.

درنظر داشته باشید که تمامی دستگاه‌های اندرویدی نیز هنوز نسخه ایموجی ۱۳.۰ را دریافت نکرده‌اند و تا انتشار نسخه ایموجی ۱۳.۱، در سال ۲۰۲۱ این احتمال وجود دارد که بقیه دستگاه‌ها نیز بتوانند ایموجی‌های جدید را دریافت کنند. البته کاربران سامسونگ و گوگل از این قاعده مستثنی هستند و عموما زودتر از بقیه کاربران بروز رسانی ایموجی را دریافت می‌کنند.

ایموجی‌های جدید حاوی ۷ نوع متفاوت و ۲۱ رنگ پوست گوناگون هستند و از سال آینده وارد دستگاه‌های هوشمند می‌شوند. این ایموجی‌ها شامل مواردی، چون Heart on Fire (قلب آتش گرفته)، Person with Beard (فرد ریش‌دار) و Face in Clouds (صورت در ابرها) هستند.

البته طراحی‌هایی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید فقط نمونه‌های پایه‌ای این ایموجی‌ها هستند؛ پس هر کمپانی می‌تواند از روی این طرح‌ها، تصاویر مخصوص خود را ایجاد کرده و برای گوشی‌ها، کامپیوتر‌ها و پلتفرم‌های اینترنتی خود منتشر کند.

۱۲۷ ایموجی جدید برای سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

UC در بیانیه‌ای گفت:

این آپدیت کوچک فقط با هدف اضافه شدن تعدادی ایموجی تا قبل از سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. UC یک سازمان داوطلبانه بوده و اگر لطف و زحمات داوطلبان این سازمان نبود، تا سال ۲۰۲۲ از ایموجی‌های جدید خبری نبود.

UC در ادامه بیان کرد ایموجی‌های جدید را تا چند ماه آینده در دستگاه‌های مختلف مشاهده خواهید کرد.

منبع: دیجیاتو و شهر سخت افزار

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه مشكلاتمون حل شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج