۱۰۴۰۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

نیمکت لرزان مربیان در لیگ بیستم

در فاصله کمتر از یک ماه باقی مانده به شروع مسابقات لیگ بیستم در حال حاضر سرمربیان نامداری خارج از گود مانده‌اند و سرنوشت‌شان مشخص نیست.

خبرگزاری ایلنا: در فاصله کمتر از یک ماه باقی مانده به شروع مسابقات لیگ بیستم در حال حاضر سرمربیان نامداری خارج از گود مانده‌اند و سرنوشت‌شان مشخص نیست.

با پایان مسابقات لیگ نوزدهم فرصت کوتاهی برای آماده سازی تیم‌های لیگ برتری و نقل و انتقالات جهت شرکت در بازی‌های فصل بعدی اعلام شد. با پایان مسابقات لیگ برتر، بازی‌های جام حذفی دنبال شد تا نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کنند و سایر تیم‌ها هم به سرعت برای برنامه‌ریزی فصل آینده اقدام کنند.

در راستای برنامه‌ریزی تیم‌های لیگ برتری و نقل و انتقالاتی که در حال حاضر ادامه دارد به نظر می‌رسد سرنوشت حدود ۹۰ درصد از نیمکت تیم‌ه ا مشخص شده است در حال حاضر تنها تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران برای فصل آتی سرمربی‌شان مشخص نکردند (مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی موقت در این تیم حضور دارد و سرنوشت ادامه همکاری او بااین تیم برای فصل آتی مشخص نیست).

به این ترتیب یحیی گل‌محمدی، ابراهیم صادقی، رحمان رضایی، امیر قلعه‌نویی، عبدالله ویسی، محرم نویدکیا، مهدی رحمتی، محمود فکری، وحیدبیاتلو، سیروس پورموسوی، جواد نکونام و علیرضا منصوریان، رسول خطیبی و محمد ربیعی سرمربیانی هستند که امسال در لیگ برتر روی نیمکت تیم‌ها حضور خواهند داشت و حضور آنها موجب شده تا برخی سرمربیان هم در حال حاضر بدون تیم باقی مانده باشند.

در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع مسابقات لیگ بیستم باقی مانده است در حال حاضر علی دایی، ساکت الهامی، مهدی تارتار، هومن افاضلی، علی کریمی، فیروز کریمی، نادر دست‌نشان، مجتبی حسینی، فرهاد مجیدی، حسین فرکی، حمید استیلی و مجید جلالی سرمربیانی هستند که در لیگ برتر سابقه فعالیت داشتند اما برای لیگ بیستم هنوز تیمی را انتخاب نکرده‌اند.

با وجود اینکه تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک هم به عنوان تیم تازه لیگ برتری شده به ترتیب محمد ربیعی و رسول خطیبی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیینند بنابراین در لیگ بیستم از بین مربیان نام برده شده، تنها یک جای خالی بین تیم‌ها وجود دارد که باید دید کدامیک از آنها تمایل دارند تا با نفت مسجد سلیمان همکاری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه تار تار بدون‌ تیم بودند هر سال‌ شش امتياز تقديم لنگ می‌کند

      پاسخ ها

      • fd

        نفت مسجد سلیمان یکی از تیم هایی بود که در نیم فصل اول پرسپولیس رو برد

      • محمد

        کاشکی نکونام و فکری و منصوریان هم بدون تیم بودن

      • رحمان..24ابدی

        کجاتقدیم پرسپولیس کرد نیم فصل اول پس نفت مسجدسلیمان چجوری پرسپولیس رو برد اول برو اطلاعاتت روببر بالا بعدبیانظربده

    • بدون نام

      تارتارتیم نگیره که ازالان لنگ 6امتیاز جلوست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج