۱۰۴۰۰۹۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

واکنش بایدن به سخن جنجالی ترامپ

نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، سخنان رئیس جمهور این کشور درخصوص عدم تحویل قدرت در صورت شکست در انتخابات را محکوم کرد.

خبرگزاری فارس: «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز پنجشنبه سخنان رئیس جمهور این کشور درخصوص عدم تحویل مسالمت‌آمیز قدرت درصورت شکست در انتخابات را محکوم کرد.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، بایدن در واکنش به اظهارات چهارشنبه شب «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت: «ما در چه کشوری زندگی می‌کنیم؟»

نامزد حزب دموکرات افزود: «برایم خنده دار است. ببینید، او نامعقول‌ترین حرف‌ها را به زبان می‌آورد. نمی‌دانم در این باره چه بگویم اما [این حرف‌های ترامپ] مرا غافلگیر نمی‌کند».

علاوه بر بایدن، سخنگوی کارزار انتخاباتی او نیز چهارشنبه شب در واکنش به این اظهارات ترامپ گفت: «مردم آمریکا درباره این انتخابات تصمیم می‌گیرند و دولت ایالات متحده کاملاً قادر است متجاوزین را از کاخ سفید بیرون کند».

در پاسخ به سوالی درباره تعهد وی به انتقال مسالمت‌آمیز قدرت در صورت شکست خوردن در انتخابات گفت: «باید ببینیم چه پیش می‌آید... صندوق‌های رأی فاجعه و خارج از کنترل هستند! صادقانه بگویم، انتقالی در کار نخواهد بود بلکه تداوم [ریاست‌جمهوری من را] خواهیم داشت».

ترامپ اما در ادامه به صورت ناگهانی صحبت‌های خود را قطع کرده و گفت باید برای پاسخ دادن به یک تماس تلفنی فوری، نشست خبری را ترک کند.

این در حالی است که رأی‌‌گیری زودهنگام برای انتخاب رئیس‌جمهور آمریکا از پنج روز پیش در ایالت‌های «مینه‌سوتا»، «ویرجینیا»، «داکوتای جنوبی» و «وایومینیگ» آغاز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج