جاباما
۱۰۴۰۳۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد در کنکور ۹۹ آغاز شد

فرایند انتخاب رشته‌ داوطلبانی که در کنکور سراسری ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب کرده بودند، آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا : فرایند انتخاب رشته‌ داوطلبانی که در کنکور سراسری ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب کرده بودند، آغاز شد.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۹ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) هستند، از امروز جمعه چهارم مهرماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۱ مهر ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی، به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

متقاضیان گروه آزمایشی علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، برای انتخاب رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مراکز دانشگاه‌ آزاد اسلامی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند. جزییات این رشته ها در دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش درج شده است.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، در گروه‌های هنر و زبان خارجی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند در صورت تمایل رشته/ محل های این گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور کنند.

داوطلبانی که رشته/ محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی یابند، توجه داشته باشند که بیش از ۹۵ درصد رشته/محل های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون است که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه http://www.azmoon.org می‌­توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج