۱۰۴۰۴۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنا خوشحال از شروع دوباره لیگ کشتی

رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در‌حالی از روز‌۱۰‌مهرماه آغاز می‌شود که این پیکار‌ها با توجه به تعطیلی طولانی‌مدت اردو‌های تیم ملی و تعلیق مسابقات مختلف داخلی و خارجی از اهمیت خاصی برای محمد بنا و غلامرضا محمدی برخوردار است.

روزنامه خراسان: رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در‌حالی از روز‌۱۰‌مهرماه آغاز می‌شود که این پیکارها با توجه به تعطیلی طولانی‌مدت اردوهای تیم ملی و تعلیق مسابقات مختلف داخلی و خارجی از اهمیت خاصی برای محمد بنا و غلامرضا محمدی برخوردار است؛ به‌طوری که محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از آغاز پیکارهای لیگ برتر اظهار خوشحالی کرده و معتقد است کشتی‌گیران بعد از چند ماه دوری از مسابقات، می‌توانند دوباره به روی تشک بروند.

وی در همین‌خصوص تاکید کرد عملکرد کشتی‌گیران در لیگ توسط کادر فنی بررسی خواهد شد، چراکه نفرات مطرح و مورد‌نظر کادر فنی با یکدیگر مبارزه می‌کنند و کادر فنی هم از نزدیک در جریان شرایط آمادگی آن‌ها قرار خواهد گرفت‌. از سوی دیگر، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هم بر این باور است که لیگ برای کشتی و کشتی‌گیران بسیار مثبت خواهد بود، چراکه کشتی‌گیران می‌توانند ضمن حضور در یک رقابت خوب و سازنده از نظر مادی هم منتفع شوند.

سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد نیز مثل محمد بنا یادآور شد رقابت‌های لیگ و عملکرد کشتی‌گیران با دقت زیر‌نظر کادر فنی خواهد بود و وضعیت آزادکاران با حضور در تنور مبارزات لیگ، مورد بررسی قرار می‌گیرد. غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با بیان این مطلب افزود: «اول از همه‌چیز باید از زحمات و تلاش‌های آقایان دبیر، سوریان و سازمان لیگ برای گرفتن مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ و برگزاری این مسابقات تشکر کنم، در‌کل رقابت‌های لیگ برای کشتی و کشتی‌گیران مثبت است، چراکه هم کشتی‌گیران می‌توانند در یک رقابت خوب شرکت کنند و هم از نظر مادی منتفع شوند.

آغاز لیگ برای کشتی‌گیرانی که چند ماه از رقابت‌های کشتی دور بودند بسیار خوب است، البته به‌عنوان کادر فنی تیم ملی نگرانی‌هایی نیز از برگزاری این مسابقات داریم و امیدواریم که همه با آمادگی لازم وارد این مسابقات شوند و برای هیچ کشتی‌گیری آسیب‌دیدگی به وجود نیاید.» محمدی با اشاره به صحبت‌های نایب‌رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر نظارت کادر فنی بر مسابقات لیگ گفت: «آقای سوریان صحبت‌های کامل و جامعی را مطرح کردند و من از نظرات ایشان استقبال می‌کنم و کاملا با این صحبت‌ها موافقم.

آقای سوریان در کشتی صاحب‌نظر هستند و نظری که دادند کاملا کارشناسی بوده و وجودش در فدراسیون کشتی مایه برکت است.» محمدی در مورد برنامه‌های تیم‌های ملی و نحوه انتخاب نفرات تصریح کرد: «برای ما عملکرد کشتی‌گیران از مسابقات جهانی سال گذشته، تورنمنت‌های مختلف، رقابت‌های جام تختی و رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند نیز مدنظر است، ضمن این‌که باید عملکرد اردویی کشتی‌گیران را نیز ببینیم، چراکه تمرینات اردویی بسیار برای کادر فنی مهم است و می‌توانیم از وضعیت آمادگی کشتی‌گیران اطلاعات کاملی داشته باشیم. رقابت‌های لیگ و عملکرد کشتی‌گیران در آن را زیر‌نظر می‌گیریم و وضعیت آن‌ها را در این رقابت‌ها بررسی می‌کنیم، البته منتظر اعلام نظر اتحادیه جهانی کشتی در مورد برگزاری رقابت‌های جهانی بزرگسالان در سال‌۲۰۲۰ هستیم، چراکه در برگزاری اردوهای ما و همچنین برگزاری دور برگشت لیگ برتر تاثیرگذار است.»

بدین‌ترتیب می‌توان گفت پیکارهای لیگ با توجه به تعطیلی اردوها و مسابقات رسمی، بهترین فرصت برای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی است تا بتوانند پس از ماه‌ها بلاتکلیفی، نفرات مد‌نظر خود را زیر ذره‌بین قرار دهند و برنامه‌های خود را طبق همین شرایط تدوین کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج