۱۰۴۰۴۸۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

جو عوض شد، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بعد از برد الشارجه، جو تیم پرسپولیس به صورت کلی تغییر کرد و در مسیر بازگشت از ورزشگاه جاسم بن‌حمد بساط بگو و بخند فراهم شد.

خبرورزشی: بعد از برد الشارجه، جو تیم پرسپولیس به صورت کلی تغییر کرد و در مسیر بازگشت از ورزشگاه جاسم بن‌حمد بساط بگو و بخند فراهم شد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از انجام یک بازی خوب و کم‌نقص مقابل نماینده امارات در لیگ قهرمانان آسیا، جواز صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی را کسب کرده و مهیای تقابل با السد قطر می‌شوند. طبیعتاً اوضاع در اردوی سرخ‌ها خوب و عالی پیش می‌رود هر چند آن‌ها یک جنجال بزرگ را هم پشت سر گذاشتند.

جو عوض شد

بعد از شکست مقابل الدحیل، بازیکنان درگیری‌های زیادی را به چشم دیدند یا تجربه کردند، اما بعد از برد الشارجه، جو تیم به صورت کلی تغییر کرد و در مسیر بازگشت از ورزشگاه جاسم بن‌حمد بساط بگو و بخند فراهم شد. یحیی گل‌محمدی خوشحال‌ترین پرسپولیسی بود و در رختکن، چند بار از بازیکنانش تقدیر کرد تا روحیه تیم به بالاترین حد خود برسد.

تمجید از پاس آرمان

همچنین آرمان رمضانی که بعد از دیدار قبلی به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته بود، با پاس زیبا و البته سخت خود، پایه‌گذار گل چهارم پرسپولیس شد. به همین خاطر در پایان بازی، غیر از بازیکنان، مربیان تیم هم از آرمان تقدیر و برایش آرزو کردند بتواند همین رویه را ادامه دهد.

شجاع سوژه داد

همین که شجاع خلیل زاده در ادامه روز‌های خوب خود، موفق به گلزنی مقابل الشارجه شد، سوژه دوباره‌ای به دست بازیکنان داد تا بین دو نیمه و آخر بازی، سر به سرش بگذارند. پرسپولیسی‌ها معتقدند مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بچه محل شجاع هستند زیرا با هر اتفاقی، او را در تیم هفته قرار می‌دهند. البته انصافاً شجاع یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس مقابل اماراتی‌ها بود.

سیامک بهترین بازیکن میدان؟

بازی که تمام شد، سیامک نعمتی از سوی کمیته اجرایی لیگ قهرمانان به عنوان بهترین بازیکن دیدار با الشارجه معرفی شد. اتفاقی که باعث تعجب بازیکنان پرسپولیس بود، اما انتخاب AFC بود و کسی حق اعتراض به آن را نداشت!

جنجال بزرگ در هتل

وقتی بازیکنان به هتل دوسیت رسیدند، با یک پیغام عجیب مواجه شدند. معاون اقتصادی باشگاه خبر از پرداخت پاداش به بازیکنان تیم از طریق انتشار یک استوری داد و این در حالی است که بازیکنان، هیچ پولی دریافت نکرده بودند. به همین خاطر، برخی از بازیکنان قدیمی اقدام به بازنشر استوری رضا یلوه کرده و گفتند: «چطور پول به ما داده شده که خودمان خبر نداریم؟!»

یحیی دعوا را داغ کرد

استوری یحیی گل‌محمدی از بقیه اعضای تیم، عجیب‌تر بود زیرا او به صورت رسمی، این اقدام مدیران باشگاه را ادامه دروغگویی‌ها تلقی کرد و در استوری خود نوشت: «دروغ گفتن شده عادت بعضی‌ها!» این جمله، بخش دیگری از سریال اعتراضات یحیی به کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس بود و انگار این سریال همچنان ادامه دارد.

دفاع یلوه قانع‌کننده نبود

اما رضا یلوه در پاسخ به این حجم از انتقادات از درون تیم، مصاحبه‌ای انجام داد و ماجرای عجیبی را تعریف کرد: «رسول‌پناه قرار بود پول را به قطر ببرد که پروازش کنسل شد. ما پول را به صرافی در تهران دادیم تا قبل از بازی با الشارجه، به بازیکنان تحویل داده شود. من هم خیالم از این اتفاق راحت بود و استوری کردم، اما بعداً فهمیدم برخی شیطنت کرده‌اند و پول به بازیکنان داده نشده بود. انگار برخی می‌خواستند جو تیم ما را بعد از یک برد شیرین به‌هم بریزند. البته پول در هتل محل اسکان پرسپولیس است و به زودی به حساب بازیکنان می‌رود.

ریکاوری بدون نگرانی

شب گذشته، پرسپولیسی‌ها جلسه ریکاوری بعد از صعود را پشت سر گذاشتند. بازیکنان این تیم همگی سالم و بدون مشکل تمرین کردند. قبل از شروع ریکاوری نیز، یکی از مسئولان کادر پزشکی تیم به خبرورزشی گفت: «هیچ‌یک از بازیکنان مشکلی ندارند و خدا را شکر، فکر نمی‌کنم برای بازی با السد، بازیکنی را به خاطر مصدومیت از دست بدهیم.»

سفر مهدی اوکی شد

مدافع راست پرسپولیس قرار بود دیشب به قطر برود. مهدی شیری که به دلیل مشکوک بودن به بیماری کرونا، نتوانست همراه با کاروان پرسپولیس عازم دوحه شود، پس از منفی شدن تست ثانویه، قصد سفر به قطر را داشت و از آنجا که برایش ویزا صادر شده، بدون مشکل چمدان خود را بست. البته سفر او قرار بود شب گذشته و بعد از چاپ روزنامه انجام شود و به همین خاطر اگر مشکلی شبیه مشکل رسول‌پناه برایش پیش نیامده باشد، از امروز به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال حقیر صغیر سوزش پوکر

      آرمان بازیکن خوبیه

    • بدون نام

      مربيها بهتره ضمن كارروي تاكتيك تيمي روي فرهنگ و ادب بازيكنها هم كاركنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج