جاباما
۱۰۴۰۵۰۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

پرسپولیس، رویابافی ژاوی را دوست ندارد!

تیم فوتبال پرسپولیس فرصت این را دارد که یک بار دیگر رویای فتح لیگ قهرمانان توسط ژاوی ارناندس را بر باد دهد.

ورزش سه: تیم فوتبال پرسپولیس فرصت این را دارد که یک بار دیگر رویای فتح لیگ قهرمانان توسط ژاوی ارناندس را بر باد دهد.

یک بار زمانی که ژاوی برای قهرمانی در آسیا خداحافظی از فوتبال را یک سال به تاخیر انداخت، پرسپولیس با پیروزی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان رویای قهرمانی اسطوره اسپانیایی را از بین برد و حالا هم در آخرین سال قرارداد او با تیم السد، احتمال دارد تا این اتفاق رخ دهد و ستاره سابق بارسلونا، بدون آنچه که علاقه زیادی به آن دارد، فوتبال آسیا را ترک کند.

پرسپولیس، رویابافی ژاوی را دوست ندارد!

در پایان فصل 2017-2018 ژاوی قرار بود بازنشسته شود و کار مربیگری را از لیگ ستارگان قطر آغاز کند اما صعود السد به مرحله یک چهارم نهایی سبب شد تا او یک فصل دیگر هم قراردادش را تمدید کند و به هوای بالا بردن جام ACL فوتبالش را ادامه بدهد. اتفاقا السد در یک چهارم نهایی توانست استقلال را شکست دهد و به قهرمانی نزدیک شود اما تقابل با پرسپولیس در نیمه نهایی کار را خراب کرد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که با پنجره های بسته به جمع چهار تیم رسیده بودند، باوجود مصدومیت چند ستاره به دوحه رفتند و توانستند در جاسم بن حمید با گل علی علیپور، السد را شکست دهند و با دست پر به تهران برگردند. در آزادی علی رغم این که شاگردان ژسوالدو فریرا یک گل پیش افتادند ولی گل سیامک نعمتی حکم به صعود پرسپولیس داد. ژاوی هم در دقایق آخر فرصت گلزنی داشت که سیو استثنایی علیرضا بیرانوند مانع از گلزنی او شد.

در نهایت ژاوی بدون این که قهرمانی آسیا را جشن بگیرد، کفش هایش را آویخت و به جرگه مربیان پیوست و حالا پس از ناکامی در کسب قهرمانی لیگ ستارگان قطر، قهرمانی در ACL را جستجو می‌کند؛ آرزویی که دوباره با پرسپولیس گره خورده است. این بار سرخپوشان پایتخت و با سفید-مشکی های دوحه در مرحله یک هشتم نهایی روبرو خواهند شد و دیگر خبری هم از بازی در استادیوم آزادی نیست و السد به نوعی میزبان خواهد بود. با این حال باتوجه به این که قرارداد ژاوی در تابستان آینده به پایان خواهد رسید، شاید دوباره پرسپولیس بتواند او را از رسیدن به هدفش بازدارد؛ هدفی که چهار سال است دستیابی به آن را دنبال می‌کند و برخلاف لیگ قهرمانان اروپا که چهار بار به آن رسید، به شکل عجیبی دور از دستش باقی مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بچه جان اینجا آسیا هست مثل اروپا الکی نیس که هرسال قهرمان میشدی. اینجا هرکه بیاد معنی فوتبال میفهمه . بکش زیرش بکش زیرشه

    • بدون نام

      ژاوی معنی فوتبالو تو آسیا فهمید حالا برو برای دوستات تعریف کن که تو آسیا قهرمان شدن شوخی بازی نیس

      پاسخ ها

      • محمدتنها

        این قهرمانی هست نه چهارجانبه!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج