۱۰۴۰۹۶۱
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

هشدار طالبان به شرکت‌های هواپیمایی افغانستان

پایگاه خبری آریانا نیوز افغانستان اعلام کرد، گروه طالبان به شرکت‌های هواپیمایی افغانستان هشدار داده است در صورت بی توجهی مهمانداران هواپیما‌ها به موازین اسلامی در پوشش و آرایش، به آن‌ها حمله خواهد کرد. طالبان همچنین گفته‌اند که مهمانداران زن حق ندارند بدون محرم شرعی وارد هواپیما شوند. در اعلامیه طالبان آمده است که تمام شرکت‌های هوایی مکلف به پیروی این احکام هستند.

انتخاب: پایگاه خبری آریانا نیوز افغانستان اعلام کرد، گروه طالبان به شرکت های هواپیمایی افغانستان هشدار داده است در صورت بی توجهی مهمانداران هواپیماها به موازین اسلامی در پوشش و آرایش، به آنها حمله خواهد کرد. طالبان همچنین گفته‌اند که مهمانداران زن حق ندارند بدون محرم شرعی وارد هواپیما شوند. در اعلامیه طالبان آمده است که تمام شرکت‌های هوایی مکلف به پیروی این احکام هستند.

پایگاه خبری آریانا نیوز افغانستان اعلام کرد، گروه طالبان به شرکت های هواپیمایی افغانستان هشدار داده است در صورت بی توجهی مهمانداران هواپیماها به موازین اسلامی در پوشش و آرایش، به آنها حمله خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، این رسانه افغان روز یکشنبه با اعلام این مطلب افزود: طالبان با انتشار اعلامیه ای به شرکت هوایی کام‌ایر اخطار داده که اگر تا یک هفته مهمانداران زن ملبس به حجاب اسلامی نشوند و دست از آرایش برندارند، هواپیماهای این شرکت از سوی طالبان آماج حملات قرار خواهد گرفت و مسؤولیت بعدی بدوش مدیریت کام‌ایر خواهد بود نه طالبان.

بر اساس این گزارش، طالبان همچنین گفته‌اند که مهمانداران زن حق ندارند بدون محرم شرعی وارد هواپیما شوند. در اعلامیه طالبان آمده است که تمام شرکت‌های هوایی مکلف به پیروی این احکام هستند.

آریانا نیوز افزود: طالبان در حالی این اعلامیه را صادر کرده اند که مذاکرات صلح در دوحه قطر در حال برگزاری است و طرفین تاکنون به توافقی دست نیافته اند.

هربرت مک‌مستر: صلح با طالبان محکوم به شکست است

این رسانه افغان در ادامه نوشت: مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ می‌گوید که مذاکرات صلح افغانستان محکوم به شکست است و احتمال حمله دیگری مانند ۱۱ سپتامبر بسیار بالا است.

آریانا نیوز به نقل از USA Today افزود: هربرت مک‌مستر مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ اظهار داشت که مذاکرات صلح افغانستان با حمایت آمریکا محکوم به شکست است و این، میزان آسیب‌پذیری آمریکا برابر القاعده، داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مخالف را افزایش می‌دهد.

این ژنرال بازنشسته آمریکایی در گفت و گو با این نشریه اعلام کرده است که آمریکا در بسیاری جهات بیشتر از ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ در معرض خطر می باشد زیرا توانایی گروه‌های تروریستی افزایش یافته است.

وی با اشاره به توافقنامه ۲۹ فوریه بین آمریکا و طالبان خاطرنشان کرد که این توافقنامه، به طالبان اجازه می‌دهد تا مناطق تحت کنترل خود را افزایش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نباید به طالبان رسمیت داد ومذاکره کرد

    • کاربر میهمان

      به این میگن طالبان!یاد بگیرید

      پاسخ ها

      • masoodsep

        چی یاد بگیریم؟

    • خ

      بعد ایران میره با طالبان مذاکره میکنه .

    • بدون نام

      لطفا با دستورالعمل های داخلی مقایسه شود فرق زیادی نمیبینید

    • بدون نام

      احسنت که به مسائل اسلامی اهمیت می دهید و ای کاش دولت ما این مسائل خصوصا مهمانداران هواپیما رعایت کنند

      پاسخ ها

      • معمولی

        خب برو بین اونها زندگی کن، اگر ازنظرت اونها درست زندگی میکنن

    • بدون نام

      باید نابودشون کنن طی یک جنگ تمام عیار باید ریشه طالبان رو دربیارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج