جاباما
۱۰۴۱۲۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یحیی؛ فقط سه بازی برای عبور از برانکو!

برای قهرمانی در آسیا، او باید همین تعداد بردی که تا حالا در لیگ قهرمانان به دست آورده را کسب کند.

ورزش سه: برای قهرمانی در آسیا، او باید همین تعداد بردی که تا حالا در لیگ قهرمانان به دست آورده را کسب کند.

شاید یحیی گل محمدی فکرش را هم نمی‌کرد که پس از شکست در دربی و تغییرات متعدد، تیمش بتواند تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا بیاید و این اتفاق هم در شرایطی رخ دهد که شاگردانش صدرنشین گروه شوند، تمام نمایندگان ایران کنار بروند، این تیم السد را در یک هشتم نهایی حذف کند و در بین چهار تیم باقی مانده غرب آسیا نیز خبری از قدرت هایی چون الهلال و الدحیل نباشد!

اما تمام این اتفاقات رخ داده‌اند و به هیچ عنوان نمی‌توان بخت و اقبال را مولفه ای مهم در موفقیت پرسپولیس قرار داد. سرخ ها شایستگی صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا را داشته‌اند و حالا در جایی قرار دارند که هیچ حریفی برایشان غیرقابل شکست نیست. نه این که الاهلی، النصر و پاختاکور چند سطح از پرسپولیس پایین تر باشند اما بدون تردید قدرتمند تر از السد نخواهند بود، با این تفاوت که پرسپولیسی ها اکنون در ۱۵ روز ۵بازی انجام داده و به شدت خسته هستند (البته همین خستگی باعث شکستشان در مقابل السد نشد).

با این حال یحیی گل محمدی و شاگردانش، از هر زمان دیگری به تاریخ سازی نزدیک تر هستند. آن ها این فرصت را دارند تا از غیاب چند قدرت برتر آسیا استفاده کنند و خود را به فینال آسیا برسانند و در این راه نه مسابقات لیگ برتری وجود خواهند داشت، نه دیدارهای جام حذفی و نه حتی اتفاقات و حواشی که در تهران رخ می‌دهند.

پس کادرفنی پرسپولیس حالا شاید حساس ترین روزهای تاریخش را سپری کند؛ یحیی، آقاکریم، مطهری، فنایی و تیم آنالیزوری شان باید حداکثر توان خود را برای ریکاوری، برگزاری تمرین و شناخت حریفان به کار گیرند تا پرسپولیس دستکم تا فینال آسیا پیش برود. اگر تیم گل محمدی با همین استحکام و فرصت طلبی پیش رود عبور یحیی از برانکو چیز عجیبی نیست!

یحیی؛ فقط سه بازی برای عبور از برانکو!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج