جاباما
۱۰۴۱۷۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هتل‌های بهداشتی برای سفر‌های پاییزی

شیوع کرونا در جهان و ایران بیش از هر حوزه‌ای سفر و گردشگری را تحت تأثیر قرار داد و رونق را از این بازار ربود. در این مدت پرهیز از سفر همواره جز توصیه‌های اصلی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بوده است.

برترین‌ها: شیوع کرونا در جهان و ایران بیش از هر حوزه‌ای سفر و گردشگری را تحت تأثیر قرار داد و رونق را از این بازار ربود. در این مدت پرهیز از سفر همواره جز توصیه‌های اصلی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بوده است.

با این حال برخی از سفرها نظیر سفرهای کاری، تحصیلی و پزشکی اجتناب‌ناپذیر و ضروری هستند و برای افراد گریزی جز بستن بار سفر نمی‌گذارند. از سوی دیگر با گذشت چندین ماه از شیوع کرونا شواهد حکایت از افزایش سفرهای غیرضروری و تفریحی دارد. هر چند پیش از این نیز تحقیقات نشان از بی‌تأثیری کرونا بر سفرهای داخلی ۱۰ درصد از مردم داشت.

هتل‌های بهداشتی برای سفر‌های پاییزی

از مهمترین توصیه‌های سفر در طول شیوع کرونا اقامت در اقامتگاه‌های مجوزدار و باکیفیت است. بهتر است در این ایام افراد هتل‌هایی را رزرو کنند که از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با شیوع کرونا در آن‌ها اطمینان داشته باشند.

به این منظور توصیه می‌شود مسافران برای رزرو هتل از پلتفرم‌های آنلاین معتبر و خوش‌نام در حوزه گردشگری استفاده کنند. اسنپ‌ تریپ از جمله پلتفرم‌های آنلاین حوزه گردشگری است که نه‌تنها در ایام کرونا بلکه همیشه کیفیت بالای خدمات هتل‌ها و رعایت اصول بهداشتی در آن‌ها را از اولویت‌های عمده خود برای همکاری با هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در نظر گرفته است.

با توجه به شروع فصل پاییز که هر ساله موج جدیدی از سفرها را با خود به همراه دارد اسنپ‌تریپ می‌تواند به مسافران اطمینان دهد که آن‌ها را در بهداشتی‌ترین اقامتگاه‌های ایران از جمله هتل‌ های اصفهان که از قطب‌های گردشگری و اقتصادی ایران است، اقامت دهد.

اسنپ ‌تریپ همچنین برای افرادی که در فصل پاییز برای سفرهای پزشکی و گردشگری به شیراز می‌روند لیست کاملی از بهترین‌ هتل‌ های شیراز را فراهم کرده است. افزون بر این با توجه به نزدیکی ماه صفر و افزایش سفرها به مشهد مقدس مسافران می‌توانند لیست کاملی از هتل های مشهد را در اسنپ تریپ مشاهده و هتل مورد نظر خود را رزرو کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج