۱۰۴۲۴۲۲
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

عزل سعادتمند؛ اتفاق دیرهنگام

اتفاقات باشگاه استقلال مشکوک و عجیب به نظر می‌رسد و مشخص نیست چرا تا دیروز واکنشی از سوی وزارت ورزش به عنوان متولی این باشگاه و اعضای هیأت‌مدیره نشان داده نمی‌شد.

روزنامه وطن امروز: اتفاقات باشگاه استقلال مشکوک و عجیب به نظر می‌رسد و مشخص نیست چرا تا دیروز واکنشی از سوی وزارت ورزش به عنوان متولی این باشگاه و اعضای هیأت‌مدیره نشان داده نمی‌شد.

روزی نیست که اتفاقات و حاشیه‌های عجیب از باشگاه استقلال به بیرون درز نکند؛ اتفاقاتی که باعث نگرانی شدید هواداران این تیم پرطرفدار شده است.

حاشیه‌ها پس از داربی نیمه‌نهایی جام حذفی کلید خورد. فرهاد مجیدی پس از اینکه متوجه مذاکرات احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال با آندره‌آ استراماچونی شد، صحبت‌های تندی علیه او انجام داد. مدیرعامل استقلال نیز به دفاع از خود پرداخت و اعلام کرد بر اساس مصوبه هیأت‌مدیره باشگاه از مدت‌ها قبل دنبال مذاکره با سرمربی ایتالیایی پیشین استقلال بوده‌ است.

نتیجه درگیری رسانه‌ای سعادتمند - مجیدی، از دست رفتن قهرمانی جام حذفی بود. با استعفای مجیدی، تیم استقلال با پنجره بسته نقل و انتقالات روزهای پایانی توانست قرارداد برخی بازیکنان را تمدید کند و بدون نفرات جدید برای شرکت در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به قطر رفت. اگر چه راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد اما شکست برابر پاختاکور ازبکستان آغاز حاشیه‌های جدید بود.

درگیری استقلالی‌ها در فرودگاه دوحه قطر و اظهارات احمد سعادتمند درباره قلیان کشیدن یکی از بازیکنان و شب‌زنده‌داری آبی‌پوشان به حواشی این باشگاه دامن زد. پس از این اتفاقات، جلسه‌ای بین برخی اعضای هیأت‌مدیره استقلال برگزار شد و ۳ نفر از اعضا رأی به برکناری سعادتمند از مدیرعاملی استقلال دادند. سعادتمند در رسانه باشگاه اعلام کرد از مدیرعاملی استقلال استعفا نکرده که درست هم گفته اما بحث اصلی این بود که هیأت‌مدیره رأی به برکناری او داده است.

واقعیت این است که استقلال روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و هر چه می‌گذرد وضعیت بدتر هم می‌شود. زمان برای این تیم در حال از دست رفتن است اما هیات مدیره و بالاتر از آن وزارت ورزش در بسیاری از موارد منفعلانه عمل کرده‌ و تنها نظاره‌گر بودند که اگر چنین نبود امروز اوضاع تفاوت می‌کرد. سرانجام دیروز هیأت‌مدیره در بیانیه‌ای تند و تیز، رسما برکناری احمد سعادتمند را که استقلال را به خاک سیاه نشاند، اعلام کرد.

وزارت ورزش تا چه زمانی می‌خواهد تماشاگر اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال و نسبت به آنها بی‌تفاوت باشد؟ مگر نه اینکه این وزارتخانه متولی باشگاه استقلال هم هست؟ پس چرا دست روی دست گذاشته و تدبیری به کار نمی‌برد؟ اگر وزارت ورزش متولی این باشگاه است، باید موضع خود را درباره عملکرد مدیران اخیر اعلام کند. آیا بهتر نبود وزارت ورزش و هیأت‌‌مدیره به جای اینکه نسبت به اتفاقات استقلال منفعل عمل کنند، زودتر اقداماتی انجام می‌دادند تا کار به اینجا نکشد؟

هواداران استقلال از عملکرد تیم، اختلافات درونی باشگاه، پنجره بسته و جدایی احتمالی روزبه چشمی و علی کریمی ناراحت هستند. انتظار می‌رفت وزارت ورزش و هیأت‌مدیره، این باشگاه را زودتر از این شرایط خارج یا روشی اتخاذ می‌کردند که کمتر دچار حواشی می‌شد. سکوت وزارت ورزش و هیأت‌مدیره باشگاه استقلال آن هم در شرایطی که هواداران استقلال از شرایط تیم‌شان ناراحت هستند، کمی عجیب بود. حالا انتخاب مدیرعامل توانا، باانگیزه و قوی انتظار هواداران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکیددیگه میاد از افتخاری و سعادتمند بدتر اگر وزارت ورزش و وزیر ورزش سلطانی فر بخواهند و انتخاب میکنن ، بگذارن که طی این چند سال دولت قرمز نابود کرد استقلال رو

    • بدون نام

      ایا باید خودمون را بزنیم نفهمی وکج فهمی ایا واقع دلیل انفعال وزارت ورزش را نفهمیدیم دقیقا به همین دلیل که طرفداران استقلال میگن بابا مسعود مگه میشه دوتا بچه داشته باشی یکیشو همه جوره ساپورت کنی اون یکی را به خاک سیاه بنشانی پای حرکتشو ببندی

    • بدون نام

      ماهم دراسیاجولان میدهیم دوشاخ تیمهای قلدررومیشکنیم

      پاسخ ها

      • تاج کبیر

        کاش خودتون میتونستیت کسیم ناراحت نمیشد

    • بدون نام

      محال بدون برنامه قبلی باشه این کار ها فردا سعادتمند ببینید کجا شروع به کار میکنه فتحی بعد رفتن استقلال رفت زیر مجموعه وزارت ورزش یه کاری بهش دادن اینم مثل اون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این هم از برنامه های وزیره قشنگ اومده وماموریت داره تازمانی که هست استقلال رو نابود کنه!

    • بدون نام

      بالاخره نوبت ماهم میرسه آقای سلطانی فر.بزودی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما بیشخصیت هستید باسوزش بالا کیسه کش

    • بدون نام

      حاج فتل و هم بیارین تا ببینیم آخرش چه میشین،بنظرم سرنوشت اون همون دسته سه بازم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج