۱۰۴۲۴۳۵
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

پایان بازی با اسم استراماچونی و الکس نوری

احمد سعادتمند چند روز پس از آنکه ادعاهایش درباره مذاکره با استراماچونی توسط این مربی ایتالیایی زیر سوال رفت، از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.

روزنامه همشهری: احمد سعادتمند چند روز پس از آنکه ادعاهایش درباره مذاکره با استراماچونی توسط این مربی ایتالیایی زیر سوال رفت،از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد. این اتفاقی بود که از یکی دو روز قبل همه انتظار آن را داشتند اما تعقیب و گریزی که سعادتمند با اعضای هیأت‌مدیره به راه انداخت باعث شد این اتفاق کمی به تأخیر بیفتد. مدیرعامل استقلال به محض بازگشت از قطر درخواست کرد جلسه هیأت‌مدیره برای تصمیم‌گیری در مورد سرمربی جدید آبی‌ها برگزار شود اما اعضای هیأت‌مدیره دعوت او را نپذیرفتند.

یکی دو روز بعد هیأت‌مدیره طی هماهنگی با وزیر ورزش از سعادتمند خواست از مدیرعاملی باشگاه استعفا بدهد. اما سعادتمند قاطع و محکم پاسخ داد که از سمت خود استعفا نخواهد داد. هیأت‌مدیره تا ساعت۱۴روز گذشته به مدیرعامل استقلال فرصت داده بود که با تقدیم استعفا، باشگاه را ترک کند اما سعادتمند در واکنشی جالب بحث را به سمت توافق با الکس نوری کشاند و اعلام کرد توافق او با این مربی منتظر امضای هیأت‌مدیره استقلال است.

این در حالی بود که توافق با نوری چند روز قبل‌تر انجام شده و مشکلی که در راه استخدام این مربی وجود داشت (درخواست دلاری الکس و پیشنهاد ریالی استقلال) هنوز پابرجا بود. اما سعادتمند با اعلام خبر توافق با این مربی سعی داشت هم زمان بخرد و هم در صورت برکناری تقصیر نیامدن الکس نوری را به گردن هیأت‌مدیره بیندازد. در نهایت اعضای هیأت‌مدیره استقلال فقط تا ساعت۱۵:۳۰ منتظر استعفای سعادتمند ماندند و وقتی خبری از استعفا نشد خبر برکناری آقای مدیرعامل را در اختیار رسانه‌ها گذاشتند.

هشت دلیل برای برکناری

هیأت‌مدیره استقلال ضمن اعلام برکناری احمد سعادتمند بیانیه‌ای هم منتشر و دلایل این تصمیم را در ۸بند اعلام کرد. سفر نابهنگام و بی‌نتیجه آقای سعادتمند به ایتالیا، اهمال آقای سعادتمند در پرداخت طلب آقای وینفرد شفر که باعث بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات شد، رفتارهای خلاف شأن باشگاه در نقل‌وانتقالات و حضور سؤال‌برانگیز در یک هتل به‌جای ساختمان باشگاه، قراردادهای اقتصادی بی‌نتیجه و بدون تامین نظر هیأت‌مدیره، خروج ارز از کشور بدون مجوز هیأت‌مدیره و بانک مرکزی که باعث وهن باشگاه استقلال شد، اتفاقات تأسف‌برانگیز در کشور قطر به‌ویژه در فرودگاه دوحه که دون‌ شأن باشگاه استقلال بود، طرح مسائل داخلی و محرمانه باشگاه در سایت رسمی باشگاه به‌جای مدیریت بازیکنان و حل‌وفصل مشکلات، و همچنین بازی با احساسات هواداران به بهانه بازگرداندن استراماچونی دلایلی است که اعضای هیأت‌مدیره برای برکناری سعادتمند ذکر کرده‌اند. حالا استقلالی‌ها باید منتظر انتخاب مدیرعامل جدید و پس از آن انتخاب سرمربی و رفع‌ورجوع برنامه‌های نیمه‌کاره تیم در فصل نقل‌وانتقالات باشند. فعلا از مهدی نوروزی و احمد مددی به‌عنوان گزینه‌های جانشینی سعادتمند نام برده می‌شود و به‌احتمال زیاد نوروزی به‌عنوان سرپرست موقت کارها را به‌دست خواهد گرفت.

اختلاف 300هزار یورویی استقلال و الکس

احمد سعادتمند ساعاتی پیش از برکناری‌اش از توافق کامل با الکس نوری خبر داد. اما شنیده‌های ما از باشگاه استقلال حاکی از این است که توافق کامل با این مربی ایرانی-آلمانی هنوز به دست نیامده است. ظاهرا درخواست مالی نوری از استقلالی‌ها یک میلیون یورو بوده اما استقلال مذاکرات را با پیشنهاد ۴۰۰هزار یورویی آغاز کرده است. تا این لحظه مسئولان استقلال رقم پیشنهادی خود را تا ۷۰۰هزار یورو هم بالا برده‌اند اما طرف مقابل هنوز از مواضع خود کوتاه نیامده و فاصله‌ای ۳۰۰هزار یورویی بین طرفین وجود دارد.

ضمن اینکه بحث پرداخت ریالی یا دلاری نیز همچنان پابرجاست. نوری دیروز در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هموطنان عزیزم، متاسفانه این چند روز شایعات زیادی با اسم من ساخته شد ولی تا به امروز هیچ توافق جدی و صادقانه‌ای با هیچ تیمی نداشته‌ام.»‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سعادتمندبخاطر‌دزد‌نبودنش
      برکنادشد.همه‌این‌مسایل
      پرونده‌سازی‌است.بازهمون
      باند‌گذشته.

      پاسخ ها

      • بهنام

        زمان فتحی هم همگی گفتن فقط برو اینم الان متاسفم برا استقلالی ها ب خاطر مجیدی لوس باشگا رو خراب کردن

      • بیخیال

        خداراشکر که رفت

      • بدون نام

        کاربر بهنام برای خودت متاسف باش که
        سعادتمند لنگی قبل از ماموریتش برای
        نابودی استقلال اخراج شد
        دشمنی شما ها با مجیدی و همه می دونند.

      • بهمن بهمن یار

        دقیقا

    • بختیاری

      دمت گرم نشون دادی خون پرسپولیسی تو رگاته نه مربی گرفتی براشون نه بازیکن تازه بازیکناشون رو قلیونی هم کردی

      پاسخ ها

      • گودرزوبرادران

        یعنی اعتراف میکنی پرسپولیسی هاباباندبازی حریفهاروضعیف میکنن که جام اسنپی بگیرن؟

    • بدون نام

      امان از دروغ،دروغ و دروغ..

    • بدون نام

      همه دروغ میگن اینم دقیقا مثل جریان ویلموتس وقتی که کار به شکایت کشیده شد متوجه شدیم اصل پول با اون چیزی که فدراسیون و رسانه گفت خیلی اختلاف داره اینجا هم بحث سه میلیون یورو ولی میگن یک میلیون ما میگیم زدیم شمام بگید زده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج