جاباما
۱۰۴۲۴۶۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

یک بام و دو هوای فدراسیون والیبال

در حالی فدراسیون والیبال در این هفته قانون جذب ملی‌پوشان را بدون مشورت با سرمربیان تیم‌ها و بعد از پایان قرعه کشی لیگ برتر تغییر داد که این موضوع سبب ضرر رساندن به برخی از تیم‌های باشگاهی شده است.

خبرگزاری ایرنا: در حالی فدراسیون والیبال در این هفته قانون جذب ملی‌پوشان را بدون مشورت با سرمربیان تیم‌ها و بعد از پایان قرعه کشی لیگ برتر تغییر داد که این موضوع سبب ضرر رساندن به برخی از تیم‌های باشگاهی شده است.

فدراسیون والیبال دو روز گذشته در خبری سهمیه جذب بازیکنان به تیم‌های باشگاهی در لیگ برتر فصل جدید را از هفت نفر به ۹ بازیکن افزایش داد. این موضوع بعد از قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال زنان اعلام شد و با سرمربیان تیم‌ها در این زمینه گفت و گو و مشورتی صورت نگرفته است.

قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال زنان با حضور ۹ تیم سایپا، ذوب‌آهن اصفهان، باریج‌اسانس کاشان، پیکان، سروقامتان بابل، اطلس تهران، ستارگان فارس، اکسون و شهرداری قزوین برگزار شد و چهار تیم سایپا، ذوب آهن، باریچ اسانس و پیکان که در رده‌های اول تا چهارم فصل گذشته لیگ برتر قرار داشتند، در این فصل بدون قرعه‌کشی در جدول قرار گرفتند و پنج تیم دیگر براساس قرعه‌کشی وارد جدول شدند.

بر اساس تصمیمات گرفته‌شده در جلسه قرعه‌کشی، ۱۲ مهر آخرین مهلت ثبت قرارداد بازیکنان در کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات تعیین شده است که با توجه به تغییر قانون فدراسیون والیبال در افزایش جذب بازیکنان تیم‌ها تنها ۲ روز فرصت دارند.

سایپا پیش از اعلام فدراسیون والیبال درباره قانون جذب هفت ملی‌پوش، ۹ بازیکن تیم ملی را برای فصل آینده جذب کرده بود اما با این قانون مجبور شد که دو بازیکن خود را آزاد کند و حال قانون تغییر کرده و به گفته سرمربی این تیم تمامی برنامه‌ریزی‌های آنان با این تغییر بهم ریخته و آنان ضرر کرده‌اند.

علاوه بر آن این فدراسیون بعد از پایان قرعه‌کشی ۲ تیم دیگر را به جمع تیم‌های لیگ برتری اضافه خواهد کرد. موضوعی که نشان‌دهنده نبود برنامه‌ریزی درست و هدفمند برای برگزاری لیگ برتر والیبال زنان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج