جاباما
۱۰۴۲۴۷۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

نقطه مشترک تیم‌های النصر و پرسپولیس

بازیکنان جدیدی که پرسپولیس و النصر جذب در تابستان جذب کردند در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا درخشیده اند و این دلیل اصلی تاریخ سازی دو تیم در فصل جاری بوده است.

خبرگزاری ایسنا: بازیکنان جدیدی که پرسپولیس و النصر جذب در تابستان جذب کردند در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا درخشیده اند و این دلیل اصلی تاریخ سازی دو تیم در فصل جاری بوده است.

النصر عربستان توانست در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با دو گل الاهلی را شکست دهد.

النصر با شکست الاهلی دست به تاریخ سازی زد و این فرصت را دارد که با شکست پرسپولیس ایران برای نخستین بار در تاریخ به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

النصر در تابستان سه بازیکن جدید جذب کرد که سهم بسزایی در درخشش تیم داشته اند.

عبدالفتاح عسیری، گونزالو مارتینس و عبدالمجید الصلیهم سه بازیکن جدید النصر هستند که خیلی زود در تیم جا افتادند و از بهترین های تیم روی ویتوریا در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بوده اند.

الصلیهم و مارتینس در ۵ دیدار اخیر النصر و عسیری در چهار دیدار بازی کرده اند و هر سه از بهترین ها بوده اند.

در دیدار اخیر النصر برابر الاهلی مارتینس و عسیری دو بازیکن جدید موفق شدند که گل های تیم را به ثمر رساند تا آنها دست به تاریخ سازی زدند و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

پرسپولیس هم از این حیث درست مانند النصر عربستان است تا جاییکه خریدهای جدید یحیی بیشترین سهم را در موفقیت سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آُسیا داشته اند. عیسی آل کثیر که ستاره پرسپولیس بوده در دیدار اخیر برابر پاختاکور هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. او برابر السد هم بهترین بود و تک گل بازی را وارد دروازه حریف کرد و برابر الشارجه هم گلزنی کرد.

حامد لک دیگر ستاره جدید پرسپولیس بوده که در ۶ بازی تنها یک گل دریافت کرده که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. میلاد سرلک، سعید آقایی و احسان پهلوان از دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس بودند که در ترکیب اصلی به میدان رفته اند و از بهترین های تیم بوده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمان عظیمی

      من پرسپولیسی دو آتیشه هستم، اول بار خرید عیسی آل کثیر را در حد پرسپولیس و جانشینی برای علیپور نمی دیدم، اما خدایی توی این چند بازی، همه کار کرد و یک مهاجم شش دانگ بود، شیر مادر حلالت!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج