۱۰۴۳۱۰۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

داورزنی: ورزش ایران شانس آورد که کرونا آمد

رییس فدراسیون والیبال تبدیل ورزش به وزارت خانه را از سوی مجلس شورای اسلامی اشتباهی بزرگ دانست و گفت: وضعیت فدراسیون‌ها شبیه شتر، گاو، پلنگ شده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون والیبال تبدیل ورزش به وزارت خانه را از سوی مجلس شورای اسلامی اشتباهی بزرگ دانست و گفت: وضعیت فدراسیون ها شبیه شتر، گاو، پلنگ شده است.

محمدرضا داورزنی در نشستی که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک و جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی برگزار شد، اظهار کرد: جنس صحبت‌های من با بقیه دوستان متفاوت است. ای کاش ورزش ما وزارت خانه نمی‌شد. ای کاش سازمان جوانان به ورزش ملحق نمی شد و ای کاش تکلیف خودمان را در فدراسیون ها می دانستیم.

وی ادامه داد: ما نمی‌دانیم NGO هستیم یا دستگاه‌های دولتی که زیر نظر دولت هستند؟ ما شتر، گاو، پلنگ شده ایم و به این دولت هم برنمی گردد بلکه در مجلس شورای اسلامی این اتفاق افتاده است.

رییس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه اشتباه بزرگ مجلس شورای اسلامی تبدیل ورزش به وزارت خانه بود، گفت: همه این قهرمانی ها حاصل حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است اما بار اصلی بر عهده فدراسیون‌هاست، اما در ساختار دولت جایگاه آن ها کجاست؛ فدراسیونی که ۳۰ یا ۴۰ میلیارد هزینه می کند و دولت بخش اندکی از هزینه ها را پرداخت می کند.

داورزنی با تاکید بر اینکه فدراسیون‌ها را نمی‌توان دولتی اداره کرد، گفت: ما در سال جاری شانس آوردیم کرونا آمد چون ورزش کشور به خاطر منابع پیش‌بینی شده نمی‌توانست کار کند، در عین حال با شروع فعالیت‌های بین‌المللی ما با مشکلاتی روبرو هستیم و هزینه‌ها چند برابر شده در حالی که قدرت خرید فدراسیون‌ها کاهش یافته است.

وی افزود: قصد ما این نیست کمبودها را بگوییم اما واقعیت این است اگر به ساختار فدراسیون‌ها توجه نشود با مشکلاتی روبرو خواهیم بود، اماکن ورزشی به شرکت توسعه واگذار شده و فدراسیون‌ها میلیاردها تومان بدهکارند و به طور مثال فدراسیون والیبال برای لیگ ملت‌ها باید به شرکت توسعه اجاره بدهد.

رییس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه فدراسیون‌ها میلیاردها تومان به سازمان مالیاتی بدهکارند، اظهار کرد: تعدادی از دوستان ممنوع الخروج هستند و دولت هنوز نتوانسته این مشکل را حل کند. از یک طرف می‌گویند شما دولتی هستید اما از طرف دیگر این مشکلات را می‌بینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج