جاباما
۱۰۴۳۲۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زیدان: اوئار می‌تواند یک روز برای رئال بازی کند

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید احتمال پیوستن هافبک تیم فوتبال لیون به جمع شاگردانش را رد نکرد.

خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) تیمش مقابل لوانته در هفته چهارم لالیگا، درباره آخرین شایعات پیرامون برنامه کهکشانی‌‌ها در دو روز پایانی بازار نقل و انتقالات شفاف‌سازی کرد. یکی از این شایعات تلاش رئال مادرید برای جذب هوسم اوئار هافبک لیون است.

زیدان در این خصوص گفت: نمی‌دانم شما درباره او چه اطلاعاتی دارید. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و در این باره ذره‌ای شک ندارم. شاید اوئار یک روز بتواند در رئال مادرید بازی کند اما در حال حاضر تیمی را در اختیار دارم که خودتان می‌بینید و با این بازیکنان هم کارمان را پیش می‌برم.

وی درباره بالا رفتن شمار مصدومان تیمش که اخیراً ادن ازار و دنی کارواخال به آن اضافه شده‌اند عنوان کرد: نگران مصدومیت‌های تیمم نیستم اما این وضعیت را هم دوست ندارم. بیشتر برای خود بازیکنان ناراحتم اما سایر بازیکنان ما به کارشان ادامه خواهند داد و با مهره‌هایی که داریم کارمان را انجام می‌دهیم.

زیزو راجع به استفاده از سیستم چرخشی در تیمش برای استراحت دادن به برخی از بازیکنان پا به سن گذاشته از جمله سرخیو راموس، تونی کروس و لوکا مودریچ گفت: بازیکنانی که به آنها اشاره می‌کنید در دهه چهارم زندگی‌شان هستند و می‌توانند شش هفت سال دیگر بازی کنند. نیمکت‌نشینی یا حضورشان در ترکیب ربطی به سن‌ و‌ سال‌ آنها ندارد بلکه بیشتر به اینکه مربوط می‌شود که ما چگونه می‌توانیم از بازیکنان‌مان بهترین استفاده را انجام دهیم. درک می‌کنم که یک بازیکن از قرار نگرفتن در ترکیب ناراحت می‌شود اما برای یک مربی هم کنار گذاشتن یک بازیکن بدترین قسمت کارش است. به همه بازیکنان‌مان نیاز داریم. هر بازیکنی دوست دارد بازی کند اما او هرگز همه مسائل فنی را درک نمی‌کند. با این حال درباره این مسائل با بازیکنان‌مان صحبت می‌کنیم و با تصمیماتی که می‌گیرم کارمان را پیش می‌بریم چون من مربی هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج