جاباما
۱۰۴۳۶۹۷
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

شگفتانه لیگ جزیره؛ تحقیر لیورپول و یونایتد

شکست ۳ بر صفر لسترسیتی مقابل وستهام، ۶ بر یک منچستریونایتد مقابل تاتنهام و باخت سنگین لیورپول مقابل استون ویلا سه شگفتی هفته چهارم رقابت‌ها بودند.

خبرگزاری تسنیم: شکست ۳ بر صفر لسترسیتی مقابل وستهام، ۶ بر یک منچستریونایتد مقابل تاتنهام و باخت سنگین لیورپول مقابل استون ویلا سه شگفتی هفته چهارم رقابت‌ها بودند.

تیم فوتبال تاتنهام از ساعت ۱۹ امشب (یکشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه اولدترافورد میهمان منچستریونایتد بود و با نتیجه پُرگل ۶ بر یک به پیروزی رسید.

تاتنهام با این پیروزی ارزشمند به جایگاه پنجم جدول لیگ برتر صعود کرد و جای چلسی را گرفت. منچستریونایتد هم به رتبه شانزدهم جدول سقوط کرد.

خلاصه بازی منچستریونایتد ۱ - تاتنهام ۶

* در دیگر بازی از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس از ساعت ۲۱:۴۵ امشب (یکشنبه)، با دیدار تیم‌های استون ویلا و لیورپول در ورزشگاه ویلا پارک به پایان رسید که تیم استون ویلا به برتری عجیب ۷ بر ۲ دست یافت.

استون ویلا با این پیروزی، ۹ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال، لسترسیتی و لیورپول، به رتبه دوم جدول صعود کرد. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات هم با این شکست عجیب، تا رتبه پنجم جدول پایین آمد.

* همچنین آرسنال در امارات میزبان شفیلد یونایتد بود و به پیروزی دو بر یک دست یافت. آرسنال با این پیروزی ۹ امتیازی شد و تا رده چهارم جزیره صعود کرد. شفیلد یونایتد هم همچنان در حسرت پیروزی باقی ماند.

خلاصه بازی آرسنال ۲ - شفیلدیونایتد ۱

* در دیگر دیدار ولورهمپتون با یک گل فولام را شکست داد. ولورهمپتون با این برد ۶ امتیازی شد و فولام هم بدون امتیاز در قعر جزیره قرار دارد.

* در هفته پنجم لالیگای اسپانیا هم از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) تیم‌های لوانته و رئال مادرید در ورزشگاه سرامیکا به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در نهایت با برتری ۲ بر صفر شاگران زین‌الدین زیدان پایان یافت. رئال مادرید که مدافع عنوان قهرمانی هم است، با این برد ۱۰ امتیازی شد و صدر جدول رده‌بندی لالیگا را از رئال بتیس گرفت.

خلاصه بازی لوانته ۰ - رئال مادرید ۲

* هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا (لالیگا)، یکشنبه شب با دیدار تیم‌های بارسلونا و سویا در ورزشگاه نیوکمپ به پایان رسید که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت. بارسلونا و سویا، به ترتیب به جایگاه‌های پنجم و ششم جدول صعود کردند.

خلاصه بازی بارسلونا ۱ - سویا ۱

* تیم فوتبال بایرن مونیخ امشب (یکشنبه) در آخرین دیدار هفته سوم بوندس‌لیگای آلمان، در ورزشگاه آلیانز آره‌نا میزبان هرتابرلین بود که مقابل این تیم به پیروزی ۴ بر ۳ رسید. شاگردان هانس فلیک با این نتیجه، ۶ امتیازی شدند و به جایگاه چهارم جدول بوندس‌لیگا راه یافتند. هرتابرلین هم در رتبه سوم جدول باقی ماند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ ۴ - هرتابرلین ۳

* در چارچوب هفته سوم سری‌آ ایتالیا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به طور همزمان ۳ بازی برگزار شد که در مهمترین آن لاتزیو میزبان اینترمیلان قرار گرفت. این بازی که بسیار جنجالی هم شد در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان یافت. در جدول سری‌آ اینترمیلان با ۷ امتیاز سوم جای دارد و لاتزیو با ۴ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفته است.

خلاصه بازی لاتزیو ۱ - اینترمیلان ۱


* دیدار امشب یوونتوس و ناپولی به دلیل عدم سفر شاگردان گتوسو به تورین لغو شد. بنابر اعلام مسئولان ناپولی، آن‌ها به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر ناپل اجازه خروج از شهر را نداشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک نیک قامت

      لنگ همیشه شش تاییه!!!!

      پاسخ ها

      • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال حقیر صغیر سوزش پوکر

        تو داری می سوزی که خبر های پرسپولیس کبیر رو می خونی

      • علي

        شش تايي كه شمايين...پرسپوليسو نديدي شش تاييتون كرده العينو كه ديدي خخخ

    • بدون نام

      حالا اگع لنگی ها بودن این میکردن کری 100 ساله

      پاسخ ها

      • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال حقیر صغیر سوزش پوکر

        پماد اصل خارجی بزن
        شاید یکم خوب بشی

      • علي

        نه بياييم مث شما دوتا جام نديده رو تو بوق وكرنا كنيم

    • بدون نام

      یاد منچستر الکس فرگوسن دو اک یورک اندی کول اون زوج رویایی بخیر؟؟؟؟

    • بدون نام

      قابل توجه کیسه کشا شیش تایی به این میگن نه شماها که پنالتی ها را هم حساب کردید مثل پرسپولیس والعین باش

    • 13سلامی

      دوستدارم خوزه .تاتنهام قهرمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج