جاباما
۱۰۴۴۴۶۴
۱۲ نظر
۵۰۹۸
۱۲ نظر
۵۰۹۸
پ

طرز تهیه کرپ سوزت؛ غذای موردعلاقه هیو جکمن

در این مطلب آشپزی، طرز تهیه کرپ سوزت، غذای مورد علاقه هیوجکمن را به‌شما آموزش می‌دهیم.

برترین‌ها: مخاطبان عزیز، دوستان همراه، ارائه دستور پخت یک غذا با اتصال به اسامی برخی سلبریتی‌ها، صرفا یک «فانتزی» جهت تنوع در بخش آشپزی می‌باشد. مساله اساسی طرز تهیه است و باقی مسائل در حاشیه قرار دارد، از فهم شما سپاسگذاریم.

شما با شنیدن نام هیو جکمن به یاد کدام یک از نقش‌های زیبای او می‌افتید؟ هیو جکمن برای بسیاری تداعی‌گر «وولورین» از مردان ایکس و برای برخی تداعی‌گر «رابرت انجیر» فیلم زیبای پرستیژ است. جذابیت این بازیگر در کنار نقش‌آفرینی‌های زیبای او در فیلم‌های مطرح و پرفروش باعث شدند که هیو جکمن در مدت زمان کوتاهی بتواند به محبوبیت در میان مردم برسد. دانستن برخی حقایق از زندگی این بازیگر بسیار جذاب و محبوب هالیوود، می‌تواند برای طرفداران او بسیار زیبا و جالب باشد.

طرز تهیه کرپ سوزت؛ غذای موردعلاقه هیو جکمن

به طور مثال شاید جالب باشد بدانید که دلیل علاقه‌مند شدن هیو جکمن به بازیگری فیلم «جمعه سیزدهم» بوده است. یا شاید ندانید که همسر هیو جکمن ۱۳ سال از خودش بزرگتر است و جالب اینکه در زمان آشنایی این دو، همسر جکمن یعنی دبورا لی فرنس هنرپیشه مشهوری بوده و هیو جکمن هنوز به شهرت نرسیده بوده است.

این بازیگر سینما که بیشتر به واسطه بازی در سری فیلم‌های مردان ایکس، در نقش وولورین شناخته شد، حالا یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران سینمای هالیوود به حساب می‌آید. هیو جکمن چندین بار توسط رسانه‌های گوناگون به عنوان جذاب‌ترین مرد‌های جهان شناخته شده است. بدیهی است که اندام زیبای این بازیگر تاثیر به سزایی در انتخاب او به عنوان جذاب‌ترین مرد جهان داشته است.

شاید برایتان سوال پیش آید که این سلبریتی مشهور و محبوب چه رژیم ذایی دنبال می‌کند و در طول شبانه روز چه می‌خورد؟ یا حتی ممکن است برایتان سوال باشد که غذای مورد علاقه هیو جکمن با این اندام جذاب چیست؟ پیش از اینکه غذای مورد علاقه هیو جکمن را به شما معرفی کرده و طرز تهیه آن را با شما در میان بگذاریم، نگاهی گذرا به یک بیوگرافی کوتاه از این بازیگر خواهیم داشت. پس در ادامه با این قسمت از سری مطالب غذای مورد علاقه سلبریتی‌ها همراه برترین‌ها باشید.

از مردان ایکس تا ژان والژان

هیو جکمن در سال ۱۹۶۸ در سیدمی استرالیا به دنیا آمد. علاقه او به بازیگری تقریبا از دوران کودکی آغاز شد و تا پس از ورود به دانشگاه نیز ادامه داشت. جکمن پس از فارغ‌التحصیلی در رشته روزنامه نگاری، تصمیم به یادگیری درام و تئاتر گرفت. پس از آن توانست پیشنهاد بازی در مجموعه تلویزیونی «کوره لی» را دریافت کند. این بازیگر با استعداد سینما پس از آن نیز در نقش‌های کوتاهی حضور یافت تا اینکه بالاخره در سال ۱۹۹۹ توسط برایان سینگر برای بازی در فیلم مردان ایکس برگزیده شد. این فیلم هیو جکمن را به ستاره هالیوود تبدیل کرد.

شخصیتی «وولورین» که جکمن در مردان ایکس ایفای نقش آن را بر عهده داشت، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین قهرمانان سینما بدل شد. هیو جکمن در این نقش به حدی درخشید که برای بازی در قسمت‌های بعدی این فیلم نیز برگزیده شد و همین حضور مداوم او در این نقش محبوبیت او را بیشتر و بیشتر کرد.

در سال ۲۰۰۶ در دو فیلم مهم پرستیژ ((the prestige و چشمه (the fountain)، ایفای نقش کرد و در هر دو فیلم به خوبی درخشید. سپس در سال ۲۰۱۲، یعنی ۱۳ سال پس از ظهور او در سینمای هالیوود، برای بازی در نقش ژان والژان از فیلم بی‌نوایان برگزیده شد. در این فیلم به حدی خوب درخشید که توانست نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، نامزد جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش اول مرد و همچنین برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال شد.

علایق هیو جکمن

  • فیلم مورد علاقه: آواز در باران
  • ورزش مورد علاقه: راگبی
  • کتاب مورد علاقه: خیابان ابری
  • عطر مورد علاقه: تام فورد گری وتیور

غذای مورد علاقه هیو جکمن

طرز تهیه کرپ سوزت؛ غذای موردعلاقه هیو جکمن

حال که با بیوگرافی مختصری از هیو جکمن آشنا شدید و از سایر علایق این بازیگر جذاب هالیوودی نیز آگاهی یافتید، نوبت آن رسیده که غذای مورد علاقه این بازیگر را به شما معرفی کنیم. غذای مورد علاقه این بازیگر اگرچه نمی‌تواند به عنوان یک غذا باشد و بیشتر به صورت دسر و یا صبحانه سرو می‌شود، اما از آن جایی که مخاطب برترین‌ها علاقه‌ی بسیاری به طرز تهیه انواع دسر‌ها دارد، تصمیم گرفتیم طرز تهیه این دسر مورد علاقه هیو جکمن را با شما در میان بگذاریم.

کرپ سوزت یک دسر معروف فرانسوی است که طرز تهیه بسیار ساده‌ای داشته و و جزو خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین صبحانه‌ها در سراسر دنیا می‌باشد. اگر تا به حال این دسر خوشمزه را امتحان نکرده‌اید حتما به شما پیشنهادمی‌کنیم که آن را امتحان کنید. در صورتی هم که پیشتر آن را امتحان کرده‌اید، این‌بار آن را با این تفکر که غذای مورد علاقه هیو جکمن است، امتحان کنید.

تهیه و خوردن غذای مورد علاقه سلبریتی محبوب‌تان، می‌تواند حس خوشایندی را برایتان به همراه داشته باشد. اگر از هوادارن هیو جکمن هستید و به خوردن غذا‌های جدید و لذیذ علاقه دارید، با طرز تهیه کرپ سوزت همراه برترین‌ها باشید:

مواد لازم برای تهیه کرپ سوزت

  • ۱۰۰ گرم ارد
  • ۲ عدد تخم مرغ
  • ۱ قاشق سوپ خوری روغن مایع
  • یک پیمانه شیر
  • ۱ قاشق مربا خوری پرتقال رنده شده
  • ¼ پیمانه روغن مایع برای سرخ کردن
  • ۲ قاشق سوپخوری آب پرتقال
  • ۱/۳ پیمانه پودر شکر
  • ۶۰ گرم کره
  • ۲ عدد پرتقال

طرز تهیه کرپ سوزت؛ غذای موردعلاقه هیو جکمن

طرز تهیه کرپ سوزت؛ غذای موردعلاقه هیو جکمن

طرز تهیه

مرحله اول: آرد را درون ظرفی ریخته و وسط آن را گود می‌کنید. سپس تخم مرغ‌ها، روغن مایع، شیر و پوست پرتقال را به آن اضافه کرده و هم بزنید. سپس مایه‌ی حاصل را به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال قرار دهید.

مرحله دوم: تابه تفلونی را چرب کنید و روی حرارت قرار دهید تا گرم شود. سپس ¼ پیمانه از مایه حاصل را در تابه بریزید. تابه را بچرخانید به طوری که مایع به طور یکنواخت در سطح تابه پخش شود. تابه را روی حرارت قرار دهید تا روی مایه ببندد و سپس کرپ را برگردانید تا طرف دیگر آن نیز طلایی شود. سپس کرپ‌های حاصل را روی هم قرار دهید و اجازه دهید سرد شوند.

مرحله سوم: آب پرتقال، پودر شکر و پوست پرتقال رنده شده را روی حرارت قرار دهید تا پودر شکر حل شود و کره را به آن اضافه کنید. سپس و بعد از آب شدن کره، ترکیب را از روی حرارت بردارید و کرپ‌ها را یکی یکی داخل شربت فرو کنید تا تا شربت جذب کرپ شود.

مرحله چهارم: پوست پرتغال را بگیرید و قطعه‌های باریکی از پرتقال را داخل شربت حاصله بیندازید تا به خوبی به آن آغشته شوند. سپس داخل کرپ را با پرتقال‌های آغشته پر کنید.

مرحله پنجم: باقیمانده شربت و مربای پوست پرتقال را روی کرپ بریزید و کرپ سوزت را سرو کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهام

      اینم جدیده
      به جای دستور آشپزی
      زندگینامه مینویسی
      به ما چه
      فلان کس تو فلان جا
      چه رنگی چه غذایی دوس داره

      خدایی دیوانه شدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والله.نمیدونن دیگه چی بگن

      • بدون نام

        دو خط اول رو برای شما و امثال شما نوشتن. معنی تنوع رو میفهمی اصلا؟

      • عجب

        اتفاقا کاره جدیدیه . و بسیار هم جذاب
        دوست نداری چرا میخونی؟

      • بدون نام

        به نظرم کار متنوع تری رو ارائه کرده و این موضوع رو توی پاراکراف اول گفته

    • بدون نام

      به نظرم دو خط اولو بخونی بد نیس. نوشته یه فانتزیه و برای تنوع اینکارو کردن و اخرشم طرز تهیه رو گذاشته. اعصاب نداری ها

    • عجب

      دمتون گرم . به شخصه عاشق هیو جک من هستم

    • بدون نام

      چرا خوندم سوپ کوزت؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      عجب چیزیه به امتحانش میارزه

    • بدون نام

      پرتقال توی دسرها همیشه خوشمزه است

    • بدون نام

      ما کردا بهش میگیم شلکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج