جاباما
۱۰۴۶۷۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مشکلات سرخابی‌ها با خصوصی‌سازی حل می‌شود

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش با تاکید بر اینکه تلاش این وزارتخانه کاهش حداکثری مشکلات پرسپولیس و استقلال است، گفت: این مشکلات باخصوصی‌سازی به شکل اصولی حل می‌شود.

خبرگزاری مهر: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش با تاکید بر اینکه تلاش این وزارتخانه کاهش حداکثری مشکلات پرسپولیس و استقلال است، گفت: این مشکلات باخصوصی‌سازی به شکل اصولی حل می‌شود.

جمشید تقی زاده با اشاره به نشست روز گذشته کمیته تربیت بندی مجلس با تعدادی از پیشکسوتان و هواداران باشگاه استقلال گفت: نشست خوبی بود و همه مسائل در یک فضای آرام مطرح شد و ما هم پاسخ های لازم را دادیم.

وی افزود: ورود مجلس به مسائل و مشکلات باشگاه های فوتبال به ویژه باشگاه های استقلال و پرسپولیس اتفاق خوبی است. معتقدیم دولت به تنهایی نمی تواند این مشکلات را حل کند بلکه باید مجلس هم در این زمینه کمک حال دولت و وزارت ورزش و جوانان باشد.

معاون امور مجلس وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه باید نگاه به ورزش به ویژه فوتبال از سرگرمی به صنعت تغییر کند، خاطرنشان کرد: انتظار ما از مجلس ورود به موضوعاتی همچون حق پخش تلویزیونی یا قوانین مربوط به حمایت از بخش خصوصی برای ورود به صنعت ورزش است که البته در این زمینه همکاری های خوبی در حال شکل گرفتن است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به صحبت های پیشکسوتان حاضر در این جلسه تصریح کرد: نشست وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان با پیشکسوتان ورزش یک روال دائمی است. کما اینکه هفته قبل هم دکتر سلطانی فر در جلسه ای نزدیک به سه ساعت شنونده حرف های پیشکسوتان استقلال بود و در همان جلسه دستورات خوبی هم صادر کرد.

جمشید تقی زاده در پایان گفت: مشکلات استقلال و پرسپولیس با روندی که برای خصوصی سازی در پیش گرفته ایم به شکل اصولی حل می شود البته تا آن زمان هم همه تلاش وزارت ورزش و جوانان کاهش مشکلات این دو باشگاه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج