جاباما
۱۰۴۷۳۵۸
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

راز قتل ۳طلافروش همچنان در هاله‌ای از ابهام

راز قتل سه مرد طلافروش که با شلیک گلوله در کازرون به کام مرگ رفتند، بعد از گذشت حدود دو‌ماه‌و نیم از این جنایت همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و معلوم نیست چه فرد یا افرادی و با چه نیت و انگیزه‌ای دست به این جنایت زده‌اند.

روزنامه شرق: راز قتل سه مرد طلافروش که با شلیک گلوله در کازرون به کام مرگ رفتند، بعد از گذشت حدود دو‌ماه‌و نیم از این جنایت همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و معلوم نیست چه فرد یا افرادی و با چه نیت و انگیزه‌ای دست به این جنایت زده‌اند.

مقتولان که دو برادر و همکار آنها بودند، بالای ۶۰ سال داشتند. آنها از ۳۷ سال قبل وارد صنف طلافروشی شده بودند و در این مدت بدون مشکل خاصی کار می‌کردند. یکی از فعالیت‌های این افراد آن بود که طلاهای ساخته‌شده را به صورت کیفی به شهرستان کازرون می‌بردند و به زرگرهای آن شهر می‌فروختند.

این سه نفر قبلا چند بار این کار را انجام داده و با مشکلی مواجه نشده بودند؛ اما در آخرین سفر خود به طرز مرموزی به قتل رسیدند.

ساعت ۴:۲۰ بامداد آخرین روز تیر سال جاری صدای شلیک گلوله در یکی از محله‌های کازرون که چندین باغ در آنجا واقع شده است، پیچید. نگهبان یکی از باغ‌ها وقتی فهمید این صدا از باغ همسایه است با مالک آنجا تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد.

ساعتی بعد با حضور مالک در محل و ورود به باغ اجساد سه مرد میانسال که غرق در خون بودند پیدا شد و پلیس در جریان واقعه قرار گرفت. کارآگاهان بعد از حضور در محل در بررسی‌های ابتدایی پی بردند این سه مرد با شلیک گلوله از سلاح شکاری از پا درآمده‌اند. همچنین معلوم شد دو نفر از مقتولان زمان قتل خواب بوده‌اند اما نفر سوم بیدار شده و سعی کرده با مهاجم یا مهاجمان درگیر شود اما موفق به نجات جان خود نشده است.

علاوه بر این کارآگاهان کیف‌های حاوی مقدار زیادی طلا را در محل پیدا کردند و این نشان می‌داد قاتل یا قاتلان با هدف سرقت وارد قتلگاه نشده و از این جنایت انگیزه دیگری را دنبال می‌کردند یا اینکه در جست‌وجوهای خود موفق به یافتن محموله طلا نشده‌اند.

مالک باغ وقتی مورد پرس‌وجو قرار گرفت، گفت: این سه نفر طلافروش هستند و مرتب به کازرون می‌آیند. من قبلا هم باغ خودم را به آنها اجاره داده بودم. این دفعه هم باغ را برای چند روز در اختیارشان گذاشتم تا اینکه نگهبان باغ همسایه با من تماس گرفت و گفت صدای شلیک شنیده است.

من بلافاصله با تلفن همراه مسافران تماس گرفتم؛ ولی آنها جواب ندادند. به‌ همین ‌سبب خودم را سریع رساندم و وارد باغ شدم. در نگاه اول همه چیز مرتب بود و حتی خودروی این افراد نیز سر جایش پارک شده بود؛ اما وقتی وارد خانه شدم جسدها را دیدم و بلافاصله پلیس را باخبر کردم.

نگهبان باغ همسایه نیز حرف زیادی برای گفتن نداشت و فقط به این اشاره کرد که زمان حادثه خواب بود و با شنیدن صدای تیراندازی وحشت‌زده بیدار شد و مالک باغ را در جریان واقعه قرار داد.

کارآگاهان بعد از انتقال اجساد به پزشکی قانونی درحالی‌که اطمینان یافته بودند قاتل یا قاتلان از ورود این سه نفر به کازرون مطلع بودند، سعی کردند سرنخ‌هایی را در این رابطه جمع‌آوری کنند اما تحقیقات آنها با بن‌بست مواجه شده و با گذشت حدود دو‌ماه‌ونیم از این جنایت هنوز ردپایی از متهمان پرونده به دست نیامده است؛ البته تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و پلیس امیدوار است در نهایت به مدارکی دست یابد که به دستگیری متهم یا متهمان و افشای راز این جنایت منجر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      نگهبان یا صاحب باغ کشته یا هر دو به غیر از اینها کسی وارد باغ نمی توانست بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم تآئید میکنم

      • بدون نام

        چرا کسی نمینونست وارد بشه ؟ خوب شد بازپرس نشدی

    • صدا

      ۸:۵۵پس تو می دونی کی وارد شده نکنه خود تو باشی ناقلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج