جاباما
۱۰۴۷۵۵۶
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

در نشست شبانه رسول‌پناه و بشار چه گذشت؟

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در نشستی شبانه با رسول‌پناه خواسته‌هایش را مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم: هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در نشستی شبانه با رسول‌پناه خواسته‌هایش را مطرح کرد.

مهدی رسول‌پناه شب گذشته نشستی با بشار رسن و مدیر برنامه‌هایش برگزار کرد تا برای ادامه یا جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان به نتیجه برسند که این اتفاق رخ نداد.

بشار در این نشست بر تصمیم خود مبنی بر ترک پرسپولیس و رفتن به تیم قطری تاکید کرد اما نتوانست رضایت رسول‌پناه را جلب کند. بشار که مدعی است از تیم قطری پیشنهاد سه میلیون دلاری برای دو فصل دارد، اصرار داشته و دارد که نمی‌خواهد این پیشنهاد خوب را از دست بدهد.

از طرفی رسو‌ل‌پناه که از سوی هواداران پرسپولیس و همچنین یحیی گل‌محمدی برای حفظ بشار رسن تحت فشار است به این بازیکن تاکید کرد؛ پرسپولیس برای فصل جدید و فینال لیگ قهرمانان نیاز مبرمی به او دارد و به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نمی‌توانند بازیکنی جدید در پست وی به خدمت بگیرند.

در قرارداد بشار رسن بندی وجود دارد مبنی بر اینکه اگر او پیشنهاد خارجی داشته باشد می‌تواند با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار جدا شود اما این بند از نیم فصل لیگ فعال خواهد شد، از این‌رو بشار به سرپرست باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد قراردادش با پرداخت ۳۵۰ هزار دلار فسخ شود که رسول‌پناه نپذیرفت.

مذاکرات شب گذشته آنها بی‌نتیجه ماند و بشار در تمرین امروز پرسپولیس شرکت نکرد تا نشان دهد تصمیمش را برای جدایی گرفته است. این در حالی است که گل‌محمدی شدیدا مخالف جدایی اوست.

قرار است مذاکرات طرفین ادامه پیدا کند و احتمال اینکه باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت‌نامه بشار مبلغ هنگفتی را طلب کند، زیاد است و در آن صورت بشار شاید حاضر به ماندن در جمع سرخپوشان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد علی

      کسانيکه از رسول پناه حمایت می‌کنند سر از فوتبال درنمیاورن دیدید باتیم فینالیست آسیا چه کرد چقدر انصاری فرد شبانه روز زحمت کشید تایحی رابیاورد اونوقت زیرآب ایشان را زد

    • ج

      اتفاقآ تیم را گل محمدی به حاشیه برده فکرمیکنه این موفقیتهای تیم بخاطردانش ایشون است اینوهمه میدانند که این زحمات برانکو است که حس جنگندگی ومیل به برتری وپیروزی را درتمام مسابقات در تیم نهادینه کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا برانکو برانکو ، برانکو عالی بود ولی تمتم شد رفت ، نا حق نگو این تیم مختص گل محمدی هست و بس .

      • ایرانی

        عزیزم اگر اینطوری بود تیم منچستری که فرگوسن بسته بود باید حالا حالا قهرمان لیگ برتر انگلیس و جام قهرمانان اروپا میشد!
        شما فکر نکنم تا حالا فوتبال دیده باشی!!!

    • بدون نام

      برعکس رسول پناه واقعا مدیر عامل درجه یکی هست حالا چون با هرقیمتی بازیکن را نگه داشته ادم بدی بود بهترین همینه که بازیکن هر مبلغ را دوست داره وبا صدتا اپشن وزهره مار تو قرار دادش بنویسه ومدیرعامل هم بگه چشم درود بر شرفش که جلوی اینطور بازیکنی وایساده که اگه روزی هم رفت هزار تا قرارداد میلیاردی واپشن جا نگذاشته که مدیر بعدی بگه مدیر قبلی قرارداد بسته من مجبورم حالابدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج