جاباما
۱۰۴۸۰۳۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طلسم کنسرت در سایه کرونا شکسته می‌شود؟

«هوروش بند» از گروه‌های فعال موسیقی پاپ ایران از روز پنجشنبه بیست و چهارم مهرماه سامانه فروش بلیت تازه‌ترین کنسرت خود در کیش را باز کرده است؛ آیا از این برنامه استقبال خواهد شد؟

خبرگزاری مهر: به نظر می‌رسد بالاخره طلسم برگزاری کنسرت‌های موسیقی روزهای کرونایی به تدریج در حال شکسته شده است. آنچنان که از روز پنجشنبه بیست و چهارم مهر ماه یکی از سامانه‌های دارای مجوز بلیت فروشی کنسرت‌ها، از برگزاری کنسرت مجموعه «هوروش بند» در جزیره کیش به تاریخ سی ام مهر ماه خبر داده است.

بلیت فروش کنسرت این گروه در حالی از روز پنجشنبه بیست و چهارم ماه آغاز شده که روز گذشته قیمت بلیت‌ها ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۸۰، ۲۲۰، ۲۳۰، ۳۰۰ و ۳۴۰ هزار تومان اعلام شده بود، اما این میزان قیمت در روز جمعه افزایش یافت و به ۱۴۰، ۱۸۰، ۲۲۰، ۲۳۰، ۲۵۰و ۳۰۰ هزار تومان تغییر پیدا کرد.

طبق پیگیری خبرنگار مهر تا ساعت ۱۶:۰۵ روز شنبه بیست و ششم مهرماه از سامانه اینترنتی فروش بلیت، برای این کنسرت تا این ساعت بیش از ۱۰۰ عدد صندلی قرمز شده و این به معنای بیش از ۱۰۰ بلیت پیش‌خرید شده است.

طلسم کنسرت در سایه کرونا شکسته می‌شود؟

کنسرت هوروش ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه سی ام مهر در مجموعه آوای خلیج فارس جزیره کیش برگزار می‌شود، این در حالی است که بعد از خرید بلیت ۲ عدد صندلی قبل و بعد از جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی غیرفعال می‌شود.

موضوع برگزاری کنسرت‌های موسیقی در روزهای کرونایی یکی از چالش‌های مهم ماه‌های گذشته حوزه موسیقی در حوزه‌های مدیریتی و کنسرت گذاران بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج