۱۰۴۹۶۳۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ستاره ۱۲۰میلیونی بارسا هم‌پست مسی است

موضوع پست دقیق گریژمان هفته‌هاست مورد بحث قرار می‌گیرد و مشخص نیست کومان در خصوص چینش بازیکنانی، چون مسی و گریژمان می‌خواهد در بارسلونا چه کار کند.

خبرگزاری فارس: موضوع پست دقیق گریژمان هفته‌هاست مورد بحث قرار می‌گیرد و مشخص نیست کومان در خصوص چینش بازیکنانی چون مسی و گریژمان می‌خواهد در بارسلونا چه کار کند.

پست مناسب برای گریژمان از ابتدای آمدن کومان به بارسلونا مورد بحث قرار گرفت. او به مانند گمشده‌ای در بارسلونا لقب گرفته و کومان هنوز نتوانسته او را به ستاره دنیا بدل سازد.(در اینجا گزارش کامل را بخوانید)

در ابتدا این صحبت پیش آمد که جای گریژمان تغییر می‌کند ولی در ۳ بازی ابتدایی بارسلونا این اتفاق رخ نداد. کار به بازی‌های ملی کشیده شد و گریژمان در تیم ملی فرانسه درخشان ظاهر شد.

او از سرمربی بارسلونا درخواست کرد که جایش در ترکیب را تغییر دهد که این امر سبب شد در بازی مقابل ختافه، گریژمان در نوک خط حمله بیایستد.

البته باز هم عملکردی منفی از خود به نمایش گذاشت تا با باخت بارسلونا مقابل ختافه انتقادها از او به شدت بالا گیرد.(در اینجا گزارش کامل در خصوص تغییر تاکتیک کومان را بخوانید)

اکنون آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی سابق آرسنال به شرایط این ستاره در بارسلونا پرداخت.

ونگر گفت: بازی نکردن در پست تخصصی‌ات، آن هم به صورت طولانی بسیار سخت است. در ابتدا گریژمان قبول کرد که در بال راست بازی کند ولی وقتی این موضوع طولانی شد باعث دلسردی این بازیکن شد چرا که او معتقد است در آن پست نمی‌تواند تمام توانایی‌های خود را به نمایش گذارد.

ونگر تصریح کرد: گریژمان باید در وسط بازی کند زیرا که او فعالیت بسیار بالایی دارد. دقتش بالاست و بسیار در توپ‌های آخر خطرناک است. او می‌تواند گلزنی کند. ولی در پستی که او می‌خواهد بازی کند شخصی دیگر آن را پر کرده که آن هم مسی است.

گریژمان در ۲۲ بازی اخیر خود تنها ۲ گل زده و یک آمار ناامیدکننده را به ثبت رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج