۱۰۵۰۰۹۳
۳ نظر
۵۰۳۰
۳ نظر
۵۰۳۰
پ

واکنش دادستان آبادان به کلیپ جنجالی

دادستان عمومی آبادان از برخورد قانونی با همه افراد درگیر شده و همچنین یک مامور حراست که در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی اقدام به برخورد ناشایست با یک خانم کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری فارس: حمید مرانی پور دادستان عمومی و انقلاب آبادان درخصوص ماجرای کلیپ اخیر منتشر شده در فضای مجازی، اظهار کرد: خانمی به یکی از منازل سازمانی شرکت نفت در منطقه بریم مراجعه می‌کند که پس از در زدن با پسری مواجه می‌شود و با یک شی برنده او را مجروح می‌کند.

وی افزود: اهالی منزل جهت جلوگیری از آن خانم حاضر می‌شوند و با او درگیر می‌شوند و او را از ناحیه صورت مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند که درگیری به بیرون از منزل کشیده می‌شود و بلافاصله ماموران حراست و مراجع انتظامی در محل حاضر شده و همه را به کلانتری منتقل می‌کنند.

دادستان عمومی آبادان با اشاره به پیگیری‌ها و تحقیقات صورت گرفته، گفت: مشخص شد آن خانم بابت اختلافات خانوادگی و مالی قبلی با صاحب منزل، به آنجا مراجعه کرده بود و به علت وارد کردن جراحت تحت قرار قانونی آزاد شده و تحت مداوا قرار گرفت؛ خانم صاحب منزل نیز تحت قرار قانونی قرار گرفته و آزاد شد.

وی همچنین بیان کرد: مامور حراستی که به صورت ناشایست با آن خانم برخورد کرده بود نیز توسط قاضی کشیک احضار شده و بعد از تحقیقات لازم روانه زندان خواهد شد.

مرانی پور با اشاره به اینکه افراد منتشر کننده کلیپ در فضای مجازی شناسایی خواهند شد، عنوان کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی از اختلافات خانوادگی سوءاستفاده کرده و در امنیت اجتماعی اخلال ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس

      کدوم امنیت اجتماعی...این صحنه از صحنه مرگ جرج فلوید آمریکایی که تلوزیون ۴هفته تمام کانال ها پخش میکرد بدتر بود....اون حراستی به ناموس ایرانی دست دراز کرد.....همه اونا که که ضرب وشتم هم کردن کشف حجاب از پشت کردن باید مجاازات شوند

      پاسخ ها

      • علی

        این فیلم ها باعث امنیت جامعه میشود. بر خلاف گفته جریحه دار شدن مردم افراد خلافکاران قبل از اینکه از نیروی انتظامی بترسند از دروبین مردم می ترسند

    • رحمان

      انسانیت کجا رفته
      بدون کوچکترین تخفیفی خواهشا گناهکاران را محکوم کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج