جاباما
۱۰۵۰۰۹۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

درگیری شرور با پلیس، منجر به مرگش شد

تلاش شرور سابقه‌دار برای گروگان‌گیری ۲ نفر از شهروندان با حضور به‌موقع پلیس اسفراین ناکام و درنهایت این فرد به هلاکت رسید.

پایگاه خبری پلیس: تلاش شرور سابقه‌دار برای گروگان‌گیری ۲ نفر از شهروندان با حضور به‌موقع پلیس اسفراین ناکام و درنهایت این فرد به هلاکت رسید.

مجید یگانه پور اظهار کرد: حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز مأموران انتظامی این فرماندهی قصد دستگیری یکی از فروشندگان مواد مخدر صنعتی که دارای سابقه دستگیری و پرونده قضائی بود را داشتند.

وی با اشاره به اینکه این فرد با مشاهده مأموران، با یک قبضه چاقو به سمت آنها حمله‌ور می‌شود، افزود: مأموران در ابتدا با اعلام هشدار و اخطار و سپس با استفاده از اسپری فلفل قصد دستگیری وی را داشتند که متهم به هشدار مأموران توجه نکرده و مجدداً به آن‌ها حمله‌ور می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین تصریح کرد: مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که بلافاصله متهم از صحنه متواری و ۲ بار قصد گروگان‌گیری یک راکب موتورسیکلت و یک راننده خودرو را داشت که با تلاش مأموران این اقدام شرور سابقه‌دار ناکام ماند.

وی بابیان اینکه متهم درنهایت با پای پیاده از محل متواری می‌شود، ادامه داد: یکی از عوامل گشت انتظامی که به تعقیب وی پرداخته بود، به‌محض روئیت متهم با اخطار مجدد و اعلام هشدار با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متهم بدون توجه به اخطار مأمور انتظامی به وی نیز حمله‌ور می‌شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این مأمور انتظامی اقدام به شلیک گلوله به‌پای متهم می‌کند، گفت: این شرور سابقه‌دار با اصابت گلوله به‌پایش زمین‌گیر و سپس توسط مأموران انتظامی دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود: مأموران بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و به جهت اینکه این فرد زودتر به مراکز درمانی منتقل شود به‌وسیله خودروی سازمانی وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه علی‌رغم اقدامات درمانی انجام‌شده توسط کادر درمان، این شرور سابقه‌دار به هلاکت می‌رسد، خاطرنشان کرد: در بازرسی بدنی انجام‌شده از متهم مقدار ۴ گرم و ۷۰ سانت هروئین، ۶۰ سانت شیشه، یک عدد ترازوی توزین مواد و یک قبضه چاقو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با تأکید بر اینکه پلیس به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهد مخلان نظم و امنیت در جامعه آزادانه جولان دهند، یادآور شد: امنیت و آرامش مردم عزیز خط قرمز ناجا است و از شهروندان عزیز انتظار می‌رود تا در صورت اطلاع و یا مواجه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      چرا وقتی به پا شلیک میکنن میمیره؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون خطا رفته به جای دیگه و چه خوب که خطا رفته وگرنه دستگیری فایده نداره چون زود ازاد میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج